MIN HELG I BILDER

Reklame |

Mine elsklinger!! <3 Håper dere har hatt en super fin helg! Jeg har dokumentert min, og bildene vil jeg dele med dere her. Eller, jeg har dokumentert fra tors-søndag, for å være presis. ✨ Denne helgen har alt i alt vært veldig fin! Den var mer fartsfylt i starten, og ble litt roligere fra lørdag av. Jeg var nemlig ikke helt i form, og jeg føler at energinivået mitt generelt er veldig merkelig for tiden. Jeg har bestemt meg for å dra til legen og få sjekket verdiene mine. Jeg er redd jeg har mangel på noe, og det er ikke umulig når jeg tenker meg om. Kostholdet mitt er jo helt ubrukelig… Uansett – her kommer bilder fra helga. <3

Torsdag startet jeg dagen med noen timer jobb, før jeg dro til Louis Vuitton for å unne meg noe jeg har hatt på ønskelista en god stund… Det jeg har kjøpt er umulig å få tak i med tanke på lange ventelister, men flinkeste Ed på LV hjalp meg. Så utrolig snill som ordner og fikser for meg!! <3 Jeg vlogga på torsdag, så hva jeg kjøpte vil dere få se i den neste vloggen. Wiiih!

✨ ✨ ✨

Så happyyyyy!

New nails! 💅🏽

Flinkeste @luxbeautyoslo på Instagram. <3

Videre dro jeg på noen drinker med en fin fyr (hehe), før vi møtte et vennepar av han på middag på Hanami.

En liten matbit før middagen, på Lawo Terasse. Har fått så sjukt hang up på pizza at det er komisk…

How cute? 🦋

<3 <3 <3 <3 Edamame <3 <3 <3 <3 

På fredag var jeg ute å spiste med mamma og hadde generelt en fin kveld sammen med henne. 😍

Og som tidligere delt: jeg fikk orden på walk in closetet mitt. Endelig!

På lørdag skulle jeg egentlig på en middag med managementet mitt, men jeg var ikke i form. Det var skikkelig kjipt, men jeg føler at når man kjenner at det er noe som skurrer helsemessig i disse corona-tider, må man ta ansvar. Så jeg ble hjemme i tilfelle jeg skulle bli verre. 

Lørdagskvelden ble istedenfor brukt hjemme i sofaen, hvor jeg fikk jobbet en del, spist godteri og så på serier. En veldig slapp, men velbehøvelig lørdag.

TOPP HER & JOGGEBUKSER (NÅ: 25% RABATT) HER 

Jeg pleier å være liiiitt mer glam på lørdager enn dette – haha, men slik så min outfit ut!

Jeg bestilte meg også en pizza på døren. Jeg bestiller alltid parma-pizzaen fra Villa Paradiso via Foodora. Ikke reklame, jeg bare elsker pizzaen. 🙂

I går (søndag) kom P på besøk! Vi pratet om livet og oppdaterte hverandre på latest news. Jeg hadde også en gave å gi han… 🙂 Haha!!

Jeg har vært flink til å ta kosttilskuddet mitt!

Ooog jeg har begynt å se på Ex Danmark. Sendes på Dplay. Underholdende, men litt kjipt at jeg konstant må lese teksten, for jeg skjønner naaaada av dansk haha. 

15 kommentarer
    1. Så utrolig flott å se at dere er så gode venner! Og så bra at du deler det, slik at alle ser at det er fullt mulig å være venn med en ex:)

    2. Heia Bella 🤩 kjempe fin innlegg og masse fine bilder 💛 lurte på hvor har du kjøpt alle blomster dine som du har i leiligheten din?

    3. Hva skjer med lydene i videobloggen din..?
      Er utrolig irriterende og bare forferdelig dårlig rett og slett. Ønsker bare å gi konstruktiv tilbakemelding, det ødela videoen mye

    4. Funket bedre når du redigerte selv. Dette var bare irriterende, sinnsykt irriterende. Måtte slå av videoen etter 5 min, ikke vondt ment. Men dette ble alt for overdrevet. Kun ment som kons kritikk.

    5. Dette er ikke vondt ment. Men som hun over her nevner. De lydeffektene var utrolig irriterende. Håper ikke det blir en vane i alle Yt videoene dine

      Klem❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg