MIN JULAFTEN I BILDER

Hei, fineste, godeste, dere! Jeg må bare starte med å takke så sjukt mye for alle de fine kommentarene dere har lagt igjen til meg i det forrige innlegget. Tårene har trillet både en, to, tre, fire og fem ganger når jeg har lest gjennom de fine ordene. Det var veldig nervepirrende og skummelt å dele noe så privat med dere, men jeg er veldig glad for at jeg valgte å gjøre det likevel. Jeg føler meg ganske lettet. <3 Og nok en gang beviser dere nok en gang hvilken herlig, støttende og fantastisk gjeng dere er! Så mye kjærlighet og støtte som dere viser meg… Jeg blir helt målløs. Takk. <3 Tusen takk.

Jeg knipset litt bilder fra julaften, men jeg må innrømme at det ble lite fokus på det ettersom at denne julaften var annerledes. Jeg fikk likevel foreviget litt fra kvelden, og de bildene kommer her. <3

OK, så julaften min startet med en overraskelse. Plutselig ringer det på døren, og det var ganske uventet. Jeg var på vei ut døren for å komme meg til mamma, så det var ganske perfekt timing. Jeg fikk blomster levert på døren av et bud!! Av verdens beste bestevenninne, Michelle! FOR et nydelig og omtenksomt menneske! Det hadde jeg virkelig ikke forventet meg, så jeg kan love dere at jeg ble skikkelig overrasket og ydmyk. Jeg er så heldig som har henne!! <3

Sidra & Ramis julesokker!

Innholdet i julestrømpen.

Legenden, myten, MammaRaad. Veldig stolt over sin hårpynt, som hun stolt måtte vise frem. Haha!

❤️ ❤️ ❤️

<3 <3 <3

Frøken Dings ble så glad over gaven fra meg at hun begynte å gråte. Hjertet mitt!! <3 iPhone 11 var så klart utsolgt over alt, så den måtte bestilles. Den er i hendene hennes 10. januar. <3

Min berømte kålrabistappe. YUM!!! Ser litt ut som oppkast her (haha faen), men jeg lover dere at den smakte heeeelt fantastisk!!

14 kommentarer
    1. Ser ut som dere har hatt en flott julefeiring! Kan du gi oss oppskriften på kålrabistappen din?
      Ha rn fortsatt fin romjul og et fantastisk godt nyttår <3

    2. Sååå utrulig kooooselig 💎💜

      Så heldig søsken du har, men så e jo ikje den iphonen dyr heller, alle kunne kjøpt den 💙 Så e egn null stress dær 😀👍

      1. «Alle kunne kjøpt den»…? Du fremstår litt som en bortskjemt unge som garantert ikke kan ha vært ansvarlig for husleie, strøm, tv, internett og andre faste utgifter før. De fleste må spare en stund om de skal ha råd til å kjøpe en Iphone uten nedbetaling.

        Ser ut som at dere koste dere, Isabel 🙂

        1. Lina – Så godt at det fins flere skada menneska på bloggen te isabel, godtgodt 🙂 Du e så klart en av dæm, men det håpe æ du førsto før denne meldinga ble sendt <3

        2. Eie også egen bolig 😍♥️ Så vet kordan utgifta alt gir, men fortsatt e iph 11 billig og ENDA billigere no ♥️

    3. I phone 11 er dyrt jo. Jeg har unger som ønsker seg men Jeg har ikke alle de tusen kronene den koster og hoste opp. Ska betale husleie og regninger for den ene inntekten jeg har. Usmakelig kommentar. Mega heldig søsken og fantastisk store søster. Folk spyr ut de mest ekkle str kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg