MIN NYE LEILIGHET (!!!!)

OMG – JEG HAR FLYTTET INN I DRØMMELEILIGHETEN MIN!

I dag overtok jeg nøklene på min nye leilighet!! Jeg er så sjukt lykkelig akkurat nå at dere aner ikke. Det er så stort og fint her! Helt perfekt beliggenhet og helt perfekt størrelse (leiligheten er på 102 kvm, med to soverom og to bad). Det skjer så sjukt mye i livet mitt akkurat nå at jeg sliter med å holde dere oppdatert på alt fordi dagene mine er så fryktelig hektiske fra morgen til kveld. Jeg har ikke rukket å fortelle dere om leiligheten før nå.

Jeg skal få filmet en apartment tour så fort alt av møbler er på plass i midten av februar (leveringstid er noe piss). Enn så lenge flytter jeg inn med alt av klær og stæsj. Det som finnes her nå er senger i begge soverom, TV og midlertidig “sittegruppe”. Litt stress å flytte inn før møblene er på plass, men jeg klarte ikke å vente.

DET ER SÅ FINT HER! Gud som jeg kommer til å trives. Jeg bor bokstavelig talt midt i smørøyet på vestkanten i verdens fineste leilighet. At dette skulle være min realitet hadde jeg ALDRI kunnet fantasert om for tre år siden. Av og til gjelder det å stoppe opp og gi seg selv en klapp på skuldra for alt det harde arbeidet man har gjort. Vel, her kommer en liten sneakpeak på leiligheten! <3

BADEKAAAR!  Jeg var solgt i det jeg så badet. Her skal det bades, for å si det sånn!

Stooort og fint kjøkken! Spisebord er på vei, med plass til 8 pers. Gleder meg sånn til å invitere familie og venner hjem til meg på middager. Åh, dette gir meg sommerfugler i magen. Sånn på ekte. <3

Kakkelovn! Det skal fyres, i mens jeg har venner på besøk på jentekvelder. Åh, så kooooos!!!! <3


Nå har flyttebilen akkurat kommet, så nå må jeg runde av og ta i mot. Planen resten av kvelden blir ikke overraskende å pakke uuuut og komme på plass. Skrives senere! Klem. <3

39 kommentarer

Siste innlegg