MIN NYTTÅRSKJOLE + EN PINLIG INNRØMMELSE

MIN KOMMENDE NYTTÅRSKJOLE – HER

Jeg vet dere kanskje tenker «slapp av gumman, det er bare november» nå, men jeg har allerede begynt å jakte på årets nyttårskjole. Jepp! Jeg er ALLTID ute i siste liten og ender derfor som oftest opp med en look jeg ikke er begeistret over i det hele tatt, men som jeg bare må nøye meg med.

Jeg tror jeg fikk litt smått panikk etter at jeg fikk terningskast 1 i Se&Hør av Jan Thomas på antrekket jeg hadde på premieren av Wallmans. Jeg ante ikke at det skulle være rød løper, og tok derfor bare med meg noe enkelt i baggen som jeg skiftet til etter treningen på dansesenteret. Jeans og en topp. Jeg hadde ikke tenkt over at det skulle være fokus på hva jeg hadde på meg, så når jeg oppdaget pressen fikk jeg smått panikk haha.

Det er litt pinlig at jeg bryr meg om et terningkast, men på en måte er det bra at den 1-eren kom. Nå planlegger jeg looks i forkant og forbereder meg, og et eksempel på det er Kjendisgallaen som var på søndag. Jeg fikk så mange fine kommentarer angående antrekket mitt da, og det syntes jeg var skikkelig gøy!

Nå er ikke nyttårsfeiring en rød løper greie, men jeg vil likevel planlegge i god tid og være fornøyd med antrekket. Jeg driver å snoker rundt på nettbutikker etter antrekk til både finalefest på SVD, julebordsesongen, julaften, eventer og så klart nyttår. Den kjolen jeg viser øverst i dette innlegget elsker jeg! Skikkelig party, glam og glitrende! I tillegg til den har jeg lagt min kjærlighet på disse nedenfor også:

1. HER ⎟ 2. HER

1. HER ⎟ 2. HER

1. HER ⎟ 2. HER

14 kommentarer
    1. Vet ikke hvilket antrekk dette er snakk om, men du var i hvertfall heeeeelt nydelig i den hvite jumpsuiten!! Så fin<3

    2. Ikke kjøp klær fra Nelly om du vil scoore høyt på terningen. Nelly er kult for en 18-20 åring,men trashy for en voksen dame.

    3. Nå må du slutte. Du trekker stadig fram hvor moden og reflektert du har blitt, men med slike clickbates som dette, så faller du rett tilbake. Det er da for faan ingen «pinlig innrømmelse» at du bruker å være sen med å finne nyttårsantrekket?! Altså, er du seriøs?Også regner jeg ikke med at denne blir godkjent, da modne Isabel ikke er kjent for å ta til seg noen form for tilbakemeldinger, konstruktive eller ei.

    4. Du fikk så mange fine kommentarer angående antrekket på kjendisgallaen, hvor du var mer dekkende og sofistikert. Og nå går du rett tilbake å vise all hud du har og bli tacky igjen med nyttårskjolen. Hva med å bare gå all in på å bli helt sofistikert? Hvertfall nå på vinteren hvor det er kaldt og ikke helt vanlig å vise alt man har 😊 Du er helt nydelig da du kler deg som den alderen du faktisk er i, og ikke som en 18åring som har eotb deltagere som største forbildet.
      Både kritikk og ros her, håper du ikke tar deg nær av det for det er ikke intensjonen min, men litt taugh love må til i blant ❤

      1. Hei Silje! Skjønner tankegangen din, men sannheten er at jeg kler meg etter den stilen og smaken jeg har. Jeg synes det er gøy å få for den classy looken som jeg hadde på kjendisgallaen, men jeg elsker jo kjoler som dette også. Så det å gå all in på en helt annen stil kommer nok ikke til å skje, for da er jeg ikke meg selv. 🙂
        Klem! <3

    5. Tenk gjennom om du virkelig trenger helt helt nytt antrekk til alle disse anledningene! Det er ekstremt ressurskrevende å lage klær, og flere og flere av oss prøver å unngå å kjøpe så mye nye klær. Om du er opptatt av mote så er det jo til og med blitt ganske in å handle brukt, HELDIGVIS ‹3

    6. Får du samme lengde som dei på bildene ? Siden dei er neste. 180 og du er under 160?
      Eller blir dei lengre på deg?

    7. Hei! Hvordan er de skinnbuksene på Nelly som du like så godt i størrelsen?:) jeg er ganske lav, så redd de blir for lande

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg