MIN SENESTE MATHANDEL

🍏 🥖 🌮 🍔 🍫

Hei, dere! Jeg knipset bilder av mitt seneste matinnkjøp før jeg ble syk, og jeg dokumenterte selvfølgelig innkjøpet som vanlig. Jeg har lagt vekk Mac-en i et par dager nå som jeg har vært så dårlig, så jeg har ikke fått delt det med dere. Men here it is! Jeg føler meg heldigvis bedre nå, men er ikke helt frisk. Det går i hvert fall rett vei, så det gleder meg veldig!

Her er i hvert fall mitt seneste matinnkjøp:

Kaffekapsler måtte fylles på!

Jeg ELSKER tørket mango! Men denne var faktisk ikke så god.. Alt for søt.

Yum!!

Blåbær. <3

Of course, hehe…

Jeg var sååå spent på denne… Men dessverre passet ikke kapslene oppi kaffemaskinen min. Buhu 🙁

14 kommentarer
    1. Du gikk ikke glipp av noe når det kom til sjokkis melka. 🤮 Fikk Tassimo til jul , men solgte den etter kort tid. Det var jo ingen kaffe som smakte godt. De hadde ikke kaffe latte engang. Det var jo KRISE 😳
      Godt å høre du er på bedringens vei. 😃

    2. Hvis du har lyst på kakao må du prøve Freia sin 1-2-3. Er sånn pakke med 12 porsjonsposer som du blander med 2dl kokt vann.
      Den er sååååå god!!

      1. Den er kun holdbar i ca. 1 uke etter åpning 😊 hvis den er åpnet, holder den ikke helt til datoen som står på kartongen.

    3. Kan du please slutte å poste mat du ikke spiser? Du later som du «shopper» mens alt er sponset – venner av deg sier også du aldri spiser det du poster. Forbilde? Puh!

    4. Tips! Det er kjempe enkelt å lage sin egen ingefærshot. Jeg koker opp en 1.5 liter omgangen å har på flasker i kjøleskapet. Både billigere og sunnere 😊😉😋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg