MIN VALENTINE

Reklame | nelly

14. FEB

I går var det valentines day (nei, serr:P), og den dagen vil jeg si er veldig fin HVIS man er i et forhold eller dater noen. Men for single sjeler som meg, er ikke den dagen årets høydepunkt akkurat haha.

Jeg har i utgangspunktet ikke lyst på kjæreste nå, ei heller har jeg tid – men jeg må ærlig innrømme at jeg fikk litt lyst på en i går. Men akkurat som jeg forventet, er den lysten borte igjen i dag. 💁🏽😅 Så lenge varte det! Dere hører jo – jeg er ikke noe klar for kjæreste, haha.

Dagen min var veldig innholdsrik likevel – bare ikke med masse kjæreste kliss. Jeg brukte valentines til å jobbe. Mye. Hele dagen. Fra sekundet jeg stod opp, til sent på kveld. 

Morgenen startet med å filme et samarbeid som skal postes på mandag. Hint: sminke!

Jeg mottok en bestilling fra PLT hvor jeg har klikket hjem litt klær til min neste utenlandsreise. Blant annet litt bikinier!

Fra klokken 12:30 tilbrakte jeg resten av dagen med teamet mitt, fremfor dette setup-et. Heldigvis elsker jeg det jeg gjør, så de timene kan jeg love dere bare flyr avgårde! Tiden går fort når man har det gøy, vet dere!! 😎

Dolled up for valentines… Heeeeh.

Min valentines outfit. Chill, men super kult og trendy!

Du finner settet jeg har på meg HER.

Pizza til lunsj, så klart!

Når teamet mitt dro på kvelden, satte jeg av resten av tiden til å jobbe med blogg og tømme mailboksen. Work, work, work!

Min valentines middag bestod av Mc Donalds takeaway! Hahaha – glam life at it’s best. Faen.

Før jeg la meg avsluttet jeg kvelden med å se Love Island UK i senga, før jeg sluknet. Sånn så altså min noe ensomme og veeeldig single valentines day ut! Karrieren min er tross alt the love of my life, så jeg er egentlig veldig fornøyd med hvordan gårsdagen så ut. 💕☺️    

12 kommentarer
    1. Synes du er et godt forbilde 🙂 Synes det er så bra at man kan være en ung, selvstendig jente med ambisjoner uten en mann. Jeg er selv singel, og vil heller bruke tid på mine personlige mål, men jeg kjenner at det er veldig stort press om å ha kjæreste fra venner og også i samfunnet..

    2. Jeg har hatt kjæreste i 8 år, aldri feiret valentine😅 syns det er en dritt dag bare for å drive med overforbruk av penger.. sett pris på kjærligheten hver dag, ikke bare 14.februar💓
      Så det er ikke bare single som misliker den dagen hehe

    3. Nice, så gøy ut uansett om det bare e jobb 🙂 Træng ikje alltid være shooghei bestsndig 🙂 Viktig me daga dær man e i ro i sænga eller i sofa også <3

    4. Veldig synd at du forbinder Valentine bare med kjæreste. Valentine er den dagen man feirer kjærligheten. Og det er jo mye kjærligheten i livet ditt vil jeg tro til blant annet familie og venner? Folk i dag er så rare syns jeg. Alt går bare på kjæreste, det er liksom kjærligheten det! Jeg feiret Valentine med kidsa. Største kjærligheten jeg har i livet mitt. Familie er ganske så bra!

    5. Drømmehår🤩 men må bare spørre, barberer/vokser du vekk håret på siden av ørene?? Så i den siste sminkevideoen at du hadde korte stubber der, og har alltid lurt på om du bare er heldig å ikke har NOE hår der eller hva haha😂🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg