MIN VALENTINES LOOK

Slik så jeg ut på Valentines! ❤️

14 kommentarer
    1. Jeg vet du får tusen slike spørsmål hver dag, men jeg bare døør etter å vite hvor den svarte crisscross toppen er i fra, som du hadde på deg på det siste bildet du la ut på snap? 😍 <3

    2. Fjotolf Hansen sier i retten at han ser på Paradise Hotel, hva synes du om at han har sett deg på TV? Og vet hvem du er.

    3. Hei! Jeg har planer om å kjøpe et par balenciaga sko neste tur til utlandet, men jeg hørte at man må betale toll hvis man kjøper over 6000 kr (+ha bevis på alt). Er det så strengt? Hvordan gjør du med veskene og skoene dine? har du kvitteringer med når du reiser til utlandet? Er veldig forvirret av disse reglene :S

    4. På de andre bildene dine og snap/insta ser jeg folk gå i vinterjakker i bakgrunnen liksom. Er det virkelig så viktig for deg å være lettkledd?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg