MINE FAVORITT BIKINIER

Reklame | nelly

Denne elsker jeg! Jeg har den i både hvit og sort. Denne bikinien gir super fin push, da det er innlegg i overdelen. Hver gang jeg har på denne bikinien begynner ryktene å gå om at jeg har tatt ny boobjob, meeen neida… Det er bare en mirakel bikini! 😇

BIKINI HER

Denne er skikkelig fin! Jeg liker røde bikinier utrolig godt, jeg føler man får så fin tan av den fargen.

BIKINI OVERDEL HER UNDERDEL (nå på 40% rabatt) HER

Orange is the new black HE HE HE 🤓

BIKINI OVERDEL HER ⎟ TRUSE HER

Denne leopard bikinien fikk jeg så mange spørsmål om når jeg la ut bilde av den på instastory. Den er skikkelig fin, så det skjønner jeg for så vidt!

BIKINI OVERDEL HER ⎟ TRUSE HER

Dette er den samme som den øverste i hvit. Love, love, love!

BIKINI (nå på 20% rabatt) HER

Denne er også veldig fin og enkel!

BIKINI (nå på 20% rabatt) HER

10 kommentarer
    1. Hvorfor er noen ganger puppa dine sammenskvist mens på enkelte bilder er det en halvmeter mellomrom? Har du litt for trang bikinioverdel på den hvite og svarte kanskje?

    2. Jeg er en gutt, har egentlig ikke så mye å gjøre på bloggen din heller, men jeg vil at du skal toppe blogg lista i Norge og fortsatt være nummer 1 istedenfor de andre, så jeg følger meg og swiper up på alt du legger ut 🤗 Det er også en ting jeg lurer på, hvis to stk skal reise sammen ett sted for en helg, hvor ville du anbefalt?

    3. Jeg er en gutt, har ikke så mye å gjøre på bloggen din egentlig, men jeg vil se at du fortsatt holder førsteplassen på blogglista i Norge og jeg vil ikke at noen skal ta deg igjen, så jeg følger med og swiper up på alt du legger ut❤️ Men, det er en ting jeg lurer på, hvor vil du anbefale en reise for to personer i ca en helg til?

    4. Silje: Hvis du leser hva Isabel skriver om den hvite og svarte, så er det push-up i begge. Hvis du ikke skjønner hva det betyr, så betyr det at puppene blir pushet sammen.

    5. Hvilken str har du i overdel og underderdel på de ulike bikiniene? Sliter med å velge, og kunne trengt en pekepinn…

    6. hvilken størrelse har du i bikiniene?❤️sliter med å finne bikini som passer fordi er smal rundt men trenger stor cup, slik som deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg