MINE LØRDAGSPLANER

Lørdag. Dagen hvor jeg egentlig elsker å feste det til og rote frem Suzy. Men i dag er ikke en sånn dag. Jeg våknet med super masse energi, men litt etter litt forsvant det mer og mer. Jeg hadde besøk av jentene tidligere, og så fort de dro merket jeg hvor sliten jeg faktisk er. Energinivået mitt er virkelig på bunn. Kanskje ikke så rart med tanke på at hele uken har vært ganske så “bånn gass” med innspillinger og masse jobb. I tillegg har jeg vært super sosial i tillegg. Jeg tror rett og slett at kroppen min bare trenger å slappe litt av. Alene. Bremse litt ned.

Så, planene mine for kvelden:

💆🏽 Ta ansiktsmaske.

💆🏽 FaceTime mamma. Savner henne hver gang jeg ikke har sett henne på en dag.

💆🏽 Fakturere annonsører og tømme mailen.

💆🏽 Ta en lang dusj, kure håret og skrubbe kroppen.

💆🏽 Bestille takeaway. Jeg har allerede hatt Mc Donalds i dag, men jeg craver sushi for kvelden.

💆🏽 Se på en god serie. Kom gjerne med tips til bra serier, om dere har noen. <3

Dagens dinner.

Det skal bli deilig å legge meg tidlig, se på serier og bare koble helt av. Jeg trenger en del egentid faktisk, og i det siste har det blitt lite av det. Jeg tror alle har godt av å være i eget selskap i blant. Jeg samler i hvert fall veldig mye energi når jeg har kvelder som dette.

Håper dere får en fin lørdagskveld videre, hva enn dere skal finne på. Stor klem! <3

12 kommentarer
    1. Dette her er ikke en serie da, men du burde se på «love actually» det er en Jule-romanse-komedie ( om det var mulig og forstå det der😂😂🤷🏻‍♀️) som man kan finne på Netflix ❤️❤️💕🎄🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg