MINE NYE FAVORITT KJOLER I SOMMER

Reklame | nelly

KJOLE HER

Hvor fin er ikke denne kjolen? Jeg måtte klikke den hjem i begge fargene som den var tilgjengelig i. Elsker slike enkle kjoler, som både kan brukes til fest og kombineres med hæler, eller til hverdags og kombineres med sneakers!

SAMME KJOLE I RØD HER

TUNIKA HER

OKKK, hvor skjønn er ikke denne strandkjolen??? Jeg elsker den! Så fin!

Denne nydeligheten hadde jeg på meg i går, og linket til på Instastory. Dessverre klarte vi å selge den ut i går, så den finnes ikke lenger på lager. Men kanskje den kommer inn igjen? <3 Hold utkikk på Nelly! 

3 kommentarer
    1. Sykt fine! Fy søren <3

      Har du link på den siste kjolen så vi kan følge med om den kommer inn på lager igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg