mine nyttårsforsett for 2020

MINE NYTTÅRSFORSETT FOR 2020

🥂 Ta lappen – EN GANG FOR ALLE!! Nå er det null tull! Etter å ha strøket hele to ganger på selve oppkjøringen, har jeg endelig fått motivasjonen tilbake til å virkelig satse fullt på å klare det på dette tredje forsøket. Jeg har bestemt meg for å ta automat, og ikke manuell som jeg tidligere har gjort. Så mye taxi som jeg tar, dere… Jeg må få meg egen bil og førerkortet.

🥂 Starte flere AS!

🥂 Være en bedre venn, søster, datter, kusine. Prioritere mer tid til venner og familie, rett og slett. I 2019 ble det mindre tid til de jeg er glad i på grunn av både mye jobb og prosjekter, men også på grunn av deltakelsen på Skal Vi Danse. Hele høsten gikk til det, og da så jeg mine nære veldig sjeldent. I 2020 vil jeg prioritere de jeg elsker mye mer enn jeg gjorde i 2019.

🥂 Begynne å trene igjen for fullt. En slager, haha. Kroppen min trenger mosjon, rett og slett. Jeg vil ikke trene på grunn av utseendet, men på grunn av helsen. Jeg er veldig aktiv i hverdagen med tanke på at jeg alltid er på farta, men det blir jo ikke det samme som å faktisk trene. Både psyken og helsen min har godt av det!

🥂 Reise til Maldivene. Det var et mål jeg hadde i 2019, men det klarte jeg ikke å få til. Nå får vi prøve igjen! Det har alltid vært drømmedestinasjonen min. Det har gått så langt nå at jeg til og med DRØMMER om Maldivene, så jeg tror man trygt kan si at det er på tide at jeg reiser dit!

🥂 Ta med familien på en familietur til Bali!

🥂 Drikke mer vann. Jeg er elendig på det!

🥂 Spare mer penger. Og tjene mer!

🥂 Dra på Coachella!!!

🥂 Få 300.000 følgere på Instagram.

🥂 Fjerne tatoveringen på ryggen. 

🥂 Innføre to kjøttfrie dager i uken.

🥂 Være mer aktiv på YouTube!

🥂 Røpe tre store hemmeligheter for dere!!!

51 kommentarer
    1. Tips for å drikke mer vann: Kjøp deg en Soda Stream. Jeg gjorde det og jeg gikk fra å drikke ett til to store glass vann hver dag, til å drikke mellom 1,5 og 3 liter. Hvis du liker typ Farris og Bonaqua vel og merke.

      1. Synes ikke den ble fint gjort. Den skulle vært tynn og fin, men tatovøren gjorde den ekstremt tjukk og da ble det langt i fra slik jeg ønsket. Derfor vil jeg fjerne! 🙂

        1. Lykke til.. Her må du være tålmodig for dette kommer til å ta tid.. Alt avhenger av hvor mye blekk som ble brukt.. Du vil alltid se at her har det vært tatovert.. Jeg personlig ville latt den være i fred som den er.. ,men som sagt lykke til..

    2. Så mye kult du vil få til! Skjønner supergodt at du vil på Coachella, men det er greit å være litt var på hva man støtter: Han som eier Coachella er en av USAs største bidragsyter til anti-homofile grupper, og anti-abort. Pengene han tjener på Coachella går i stor grad dit, håper det er noe du tar med deg videre: til tross for at det ikke er ditt ansvar alene, er det veldig lurt å være bevist hva man selv kan bidra med ❤️

        1. Fra ei som elske festivaler: Tomorrowland e tingen for deg! Det e MAGISK rett og slett. Har våre der 3 år, å du komme aldri te å oppleva bedre festival der alt e planlagt ner te minste detalj. E et eventyrland i tillegg te festival.

      1. Astri Elise: I lys av dette er det jo forkastelig at så mange gigantiske kjendiser ikke bare drar på, men nærmest reklamerer for, Coachella. Det er jo uten tvil den mest kjendis-tunge festivalen som finnes. Sånn jeg har forstått det, etter å la lest meg opp, så er det karriere-drap å boikotte festivalen som artist fordi AEG (eierne) har utrolig mye makt i musikkverdenen. De kan rett og slett styrte karrieren din. Men kjendiser som ikke er invitert til å opptre burde virkelig ikke dra dit. Av med hatten til Cara Delavigne som faktisk snakker ut mot festivalen.

      2. Han støtter forøvrig også den våpenloven som er i USA akkurat nå. Han har donert penger til NRA, som er den organisasjonen som konstant setter kjepper i hjulene når politikere prøver å gjøre våpenloven strengere. Det er helt utrolig, med tanke på masseskyte-epidemien som foregår i USA.

    3. Så bra med 2 kjøttfriedager i uken! 🙂 Håper du klarer det, det vil kanskje inspirere flere 🙂

    4. Fine nyttårsforsett 🙂 jeg har bare to og det er å slutte å snuse (på 4 dagen nå) og ha noe grønnsaker til alle måltider!
      Forresten en ting jeg har lurt LENGE på: hvorfor har du/folk jakken hengende over skuldrene? Du kan jo bare svare for deg selv da men, alltid lurt på det 😅 må da være mer praktisk og ta armene inn i ermene?

    5. Jeg har også alltid vært elendig på å drikke vann. Nå har jeg alltid isbiter i fryseren og sitron i kjøleskapet tilgjengelig. Kombinasjonen med iskaldt vann og sitron gjør det mye mer fristende! Lykke til!

      1. Jeg synes det er trist om det er tilfelle. Men igjen så har vi jo mulighet til å stenge kommentarfeltet om vi opplever mye hat, og det vet jeg flere bloggere har utnyttet seg av. Samtidig tror jeg at det er flere grunner til at enkelte velger å legge ned bloggen, enn kun det. Jeg kommer dog ikke til å slutte å blogge før om maaange år. Bloggen er en del av meg som jeg ikke kan se for meg et liv uten. Elsker den og jeg elsker dere! <3

    6. Det er ikke miljøvennlig i det hele tatt å reise så mye til utlandet som du gjør og har planlagt å gjøre. Du har også veldig mange klær, mer enn du trenger. Bryr du deg ingenting om den klimakrisen vi er i nå?

      1. Som du sikkert har lagt merke til, så er det å ha mye klær en del av inntekten hennes. Kan også henn at hun betaler klimaavgifter. Har også sett at noen av klærne hennes har blitt lagt ut på Tise. Hun deler sikkert også mye med søstrene og vennene sine 🤷🏽‍♀️

    7. Hvorfor er du så fan av kim kardashian. Hun viser jo bare rumpe og kropp. Også er du så fan av henne

    8. Har også nyttårsforsett om å drikke mer vann<3 dog at mitt forsett går ut på å kutte ut all brus, kaffe, te, juice, saft osv (utenom alkohol hihi) også bare drikke vann isteden, for det trenger huden og kroppen min😅 Drikker gjerne ikke vann da jeg har alle disse tilgjengelig😬 i første omgang blir det bare for en måned, men vi får se! 🙂 masse lykke til med dine forsetter, jeg heier på deg❤️

    9. I min jobb er det veldig viktig å drikke mye vann i løpet av en dag, noe jeg er skikkelig dårlig på… Selv har jeg erfart at noen dråper sitronsaft i vannet gjør at jeg drikker enda mer, vet ikke om det er fordi jeg blir mer tørst eller hva det er, men det funker hvertfall for meg☺️ Lykke til med nyttårsforsettene

    10. Syntes du ikke at du har misforstått litt når du sier at alle irakere slår barna sine? Er det sånn at du vil at folk skal se på oss som barn med superstrenge foreldre eller vil du at folk skal se ned på oss, greit nok at noe av dette skjedde med deg men ingen liker måten du innblandet hele befolkningen for noe som ikke er litt sant engang.

      1. Elina: Herregud, så på jordet du er med den påstanden. Når har Isabel påstått det? Isabel har fortalt om sin egen oppvekst, og har aldri sagt at den er representativ for alle hushold med opphav i samme kultur eller land som hennes slekt. Den er dessverre representativ for utrolig mange barn fra alle slags land og kulturer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg