MINE NYTTÅRSFORSETT

Heiii babes! Hvordan har dere det?? Jeg har det bra. ☺️ OK, så dette innlegget har jeg gledet meg til å skrive. Men! Er dette litt for tidlig, eller er det innafor? Jeg har jo hatt nyttårsforsettene mine klare i et par uker og bare ventet på at det ikke skal være for tidlig å dele de med dere. Jeg er en stor fan av nyttårsforsett, selv om jeg er fullt klar over at man kanskje ikke klarer å holde alle. I fjor satte jeg meg et par forsett som, ja.. Noen av de gikk rett vest så fort nyåret ringte inn, og noen klarte jeg faktisk å holde! Fjorårets nyttårsforsett finner du her.

 

NÅ: Nyttårsforsettene mine for 2019.

 

  • Kjøpe meg bolig. Jeg driter fullstendig i alle dumme unnskyldninger som jeg kommer med i år, for nå skal det skje. Pengene står jo på kontoen, men jeg har prioritert å investere mye i et nytt firma og dermed har ikke boligkjøp blitt prioritet nummer én i år, til tross for at det er noe jeg lengter fryktelig mye etter. Jeg tror jeg må gå litt i tenkeboksen å heller kjøpe meg en leilighet istedenfor et hus akkurat nå, så får heller huskjøpet komme etterhvert.

 

  • Reise til enten Maldivene eller Bahamas (eller begge…). Det har jeg lenge drømt om! Bahamas vil jeg til i hovedsak kun for å svømme med de skjønne grisene. Altså, det hadde vært en drøm som hadde gått i oppfyllelse. Blir helt varm i kroppen bare av å tenke på det haha!

 

  • Skaffe meg et til fadderbarn. <3

 

  • Dersom ting roer seg litt ned i livet mitt med tanke på farting og reising, vil jeg gjerne skaffe meg en liten firbent venn. I hvor mange år har ikke jeg mast om en pomeranian til dere? Det begynner snart å bli for dumt… Men jeg er bare så opptatt av at hunden skal ha det så bra som overhodet mulig når jeg først skaffer meg en. Jeg vil ikke være egoistisk, og derfor har jeg ikke tatt det steget enda. Rett og slett fordi jeg vet at jeg fortsatt er for spontan av meg. Kanskje det endrer seg i løpet av neste år? Isåfall blir jeg endelig mamma til en liten skjønning!! <3

 

  • Gå oftere uten sminke. OK, leste dere nettop det på Isabel Raads blogg??? Dere må jo tro jeg har mistet det, og det har jeg kanskje også når jeg tenker meg om haha. Men vet dere? Jeg har blitt veldig komfortabel uten sminke, og det tror jeg er på grunn av dere og menneskene rundt meg. Jeg har blitt overøst med fine komplimenter hver gang jeg har vist meg uten sminke, og tro meg – det har gjort mye med selvbildet mitt. Tusen, tusen, tusen takk! Dere skal vite at jeg tar til meg hvert eneste ord. <3

 

  • Spise mindre kjøtt. Jeg begynner å bli mer og mer “klar” for å gi slipp på kjøtt og heller spise mer vegansk. Det betyr dog ikke at jeg skal bli veganer eller vegetarianer, for så langt har jeg enda ikke kommet, men jeg skal kutte ut kjøtt i mye større grad enn jeg har gjort til vanlig. Det finnes jo så mange gode alternativer i dag, så jeg føler at man ikke har så mange unnskyldninger til å ikke kutte ut kjøtt lenger. Jeg vet at det er veldig delte meninger når det kommer til dette temaet, men jeg mener at man til syvende og sist må gjøre det som føles best for en selv.

 

  • Skrive bok nummer to….?

 

  • Ta ekstra godt vare på familien min. De betyr alt for meg! Jeg skal være ekstra flink til å tilbringe tid sammen med de, finne på mye hyggelig og vise hvor takknemlig og glad jeg er i de. Jeg føler meg så heldig som har en så fin familie rundt meg, og spesielt at vi er såpass nære hverandre. Relasjonene mellom oss er helt ubeskrivelig fin. Elsker de!!

 

  • Jeg skal avvenne meg den teite uvanen som jeg har, som er å sjekke gjennom hver bidige instastory før jeg legger bort telefonen for å sove. Altså, jeg følger ganske mange på Instagram og jeg kan love dere at det tar tid å gå gjennom hver eneste story, hver eneste natt. Det ender alltid opp med at jeg blir ekstremt irritert og oppgitt over meg selv, for der ligger jeg å waster opp til en times tid som egentlig kunne gått til søvn. Please si at jeg ikke er den eneste som er så håpløs??

 

  • Jobbe enda hardere enn jeg noensinne har gjort. Dette året har vært så fantastisk, men dette er bare starten. 2019 er mitt år. Jeg har så mye spennende på gang at jeg holder på å sprenge, og jeg tror ikke dere aner hvor mye jeg gleder meg til å røpe det til dere i 2019. Er vi klar?!?!

Hva er dine nyttårsforsett for 2019?

 

12 kommentarer
    1. Det var mange fine nyttårsforsett 🙂 Og jeg gleder meg veldig til du skal røpe masse i løpet av 2019 😀

      Kunne du tenkt deg og vært med i bloggerne en gang? 🙂

    2. Supre løfter til deg selv Isabell. Virkelig. Spesielt det uten sminke. Når jeg så boken din så jeg deg for første gang. Du er vakker, mye mer vakker, uten masken. Våg å være deg selv, du tross god nok akkurat som du er. Som alle oss andre.

      Jeg tipset min datter om å ta denne testen for å bli bedre kjent med seg selv. Den er bra. https://www.utforskeren.no/login. Kun godt ment for vi alle burde bli mer bevisst på hvordan vi skal ha det bra i livet, jobbe med det vi trives med, sjekke ferdighetene vår og passe disse sammen med interesser.

      God klem fra Drammen

    3. Har du tenkt å opprettholde det enorme forbruket ditt også, eller kommer du kanskje til å vurdere å begynne å tenke litt over hvordan du kan klare å kjøpe mindre?

    4. Sjekk ut Sun Aqua vilu reef, Maldivene . Var der i sommer. Det er hundre ganger finere enn på bilder. Verdt hver krone og lang reise❤️

    5. Veldig fint å se at du skal gå mer uten sminke. Du er en vakker jente som ikke burde skjule seg bak så mye sminke hele tiden. Sminke er veldig gøy og enhver som like sminke kan forstå hvorfor man vil gå med det, men festsminke hver dag maskerer din naturlige skjønnhet (og ja folkens jeg vet hun er operert. Jeg snakker om skjønnheten som ligger i øynene, smilet og naken hud i ansiktet).

    6. Ja!

      Du er helt nydelig uten sminke ❤️ Ikke noe galt med sminke heller, men du er ikke en av dem som trenger sminke hverken for å dekke eller fremheve noe som helst.

      Kjenner meg alt for godt igjen med mobilen om kvelden. Ikke bare Instagram, men YouTube, blogger, nettaviser, you name it. Finnes det ikke noe å lese så finner jeg en uinteressant artikkel uansett. Virkelig håpløst.. 😅

    7. Du ER virkelig så utrolig naturlig pen (hvis noen vil hakke på det ordvalget der så bare hold kjeft plz), ble faktisk skikkelig glad når jeg så det nyttårsløftet for mindre sminke! For du kler naturlig look så bra, spesielt med det lange svarte håret, ser så fresht ut 🙌🏼

    8. Hvorfor kjøper du ikke hund til søsknene dine, og er med den når du besøker de, og kanskje passer den litt? Det er jo mye bedre enn å kjøpe hund i en rolig periode, og når du får masse muligheter, må du prioritere det? Hund er stort ansvar, man må oppdra den. Moren din og dine søsken ville nok blitt utrolig glad for hund, og du ville vært verdens beste barnevakt og bestevenn for den 😍❤️ Håper du gjør noe slikt ❤️ Ville fortsatt vært litt din også 😍 åååh beste Isabel ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg