MINE SOMMERPLANER

Reklame | nelly

HOODIE HER ⎟ JOGGEBUKSER HER ⎟ SNEAKERS HERSOLBRILLER

⚡️ RABATTKODE PÅ NELLY ⚡️

• KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «ISABEL25» FOR Å FÅ 25% RABATT PÅ NLY BRANDS

Hei babes! Shit, jeg kan faktisk ikke tro at det er juli måned allerede. Jeg føler vi har kommet så langt ut i sommersesongen allerede. Gjør dere også det? Det har virkelig flydd forbi! Været i juni har ikke akkurat vært til å skryte av… For første gang på flere år hadde jeg bestemt meg for å oppholde meg største parten av sommeren her i Oslo. Det var jo så vanvittig fint vær her hjemme i fjor, at jeg faktisk lengtet hjem for å nyte litt tid her. Typisk min flaks , haha. Men uansett: her kommer mine sommerplaner!

 

TUSENFRYD MED FAMILIEN

Søsknene mine og jeg dro til Tusenfryd for to ukers tid siden, og det var så koselig! Derfor bestemte vi oss kjapt for at vi må få til en tur til i løpet av sommeren, slik at mamma også kan bli med. Tenk dere Mamma Raad ta karuseller? Hahaha! Jeg ler faktisk bare av å tenke på det – det kommer til å bli leeegendarisk!

 

KJØPE (✅) OG RENOVERE LEILIGHETEN

Målet var å kjøpe leiligheten i løpet av sommeren, og det har jeg som dere allerede vet klart å oppnå! WIHO! Jeg sliter faktisk fortsatt med å tro det selv. Neste step nå er å pusse opp! Neste uke har jeg møte med firmaet som skal renovere hele badet. Det er den delen av oppussingen jeg gleder meg mest til! 

 

GIRLSTRIP TIL IBIZA

Dette er deeefinitivt høydepunktet denne sommeren! Jeg har alltid (og da mener jeg alltid) drømt å reise dit på jentetur. Endelig skjer det! Newa, Ina, Kjersti og jeg drar sammen og skal leve livet til det fulleste i åtte dager. OMG – jeg kan knapt vente!! Det er faktisk under to uker til vi reiser! Planene der er å spise masse god mat, feste, feste og atter feste (hehe), dra på båtturer, beach clubs, sole oss og bare ha det sinnsykt fett!

 

INNSPILLING

Store deler av sommeren har gått til innspilling, og slutten av sommeren vil også gå til det. Jeg har litt fri fra kameraer nå i juli, før det er full fart igjen. 

 

JOBBE MASSE

Jeg har masse jobb å gjøre, hvor det ene prosjektet er noe jeg har jobbet med i snart et år. Dette er det største jeg noensinne har gjort i løpet av karrieren min, så dere kan tro jeg er nervøs, gira, stolt og forventningsfull! Gleder meg så forbanna mye til å kunne dele det med dere. Det har alltid vært en drøm for meg, som jeg forøvrig ikke trodde jeg kom til å klare å gjøre til realitet. 

 

FESTIVALER

Jeg ELSKER festivaler! I år blir det Palmesus og Findings. Jeg håpet på at jeg skulle komme meg på Kadetten også, men ettersom den pågår nå og jeg har hatt det veldig travelt, måtte jeg dessverre stå over. Jeg får ta det igjen til neste år! Jeg husker Findings i fjor – jeg hadde det så utrolig gøy! Lett en av de beste helgene i hele 2018. Jeg hadde nylig blitt singel og jeg eeelsket livet. Jeg følte jeg hadde funnet tilbake til den selvsikre, livsglade og sprudlende jenta jeg egentlig er. Good times!

 

LONDON

Kjenner jeg meg selv rett blir det nok en tur eller to eller tre til London også. <3

____

Hva skal dere i sommer? ✨

13 kommentarer
    1. Hehe gled deg til Ibiza!! det sykeste med Ibiza er folkene som er der. Jeg følte meg som en grå mus i forhold, fordi folk er crazy både i stil og klær….Og jeg er ikke en grå mus i det hele tatt.. Du kommer til å skjønne hva jeg mener etter du har vært der😅😂 god tur!!!!

    2. Du virker så utrolig god person. Litt diva aktig, men allikevel jordnær. Digger at du og Erik er venner nå etter ph.

    3. Isabel, jeg digger deg. Men det er ikke så lenge siden du snakket om boken din som noe du alltid har drømt om, noe du aldri hadde trodd du ville kunne oppnå, og det største som noen sinne har skjedd i karrieren din. Det får liksom ikke like stor impact når du slenger sånne begreper rundt deg om det ene etter det andre :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg