MITT BESTE TIPS NÅR DET GJELDER BRUNFARGE

Reklame | sunny bears

Søndag er uten tvil min favorittdag i uken! Da er det liksom lov til å ligge på sofaen og glo på serier heeele dagen lang, uten at man føler man gjøre noe annet. Deilig! En slik søndag skal jeg definitivt ha i dag, nå som jeg har kommet hjem fra Tusenfryd. Jeg deler bilder fra dagen senere! Neste uke blir ganske travel nemlig, så her gjelder det å få ladet opp batteriene når man kan.

Jeg liker å komme med mine beste anbefalinger til dere i ny og ne, og i dag vil jeg tipse dere om mitt beste triks til å bli fort brun og spesielt hvordan man bevarer den gyldne brunfargen mye lenger! Dette er ikke første gangen jeg forteller dere om Sunny Bears, men jeg velger å gjøre det igjen da det mest stilte spørsmålet jeg får fra lesere og følgere er: “hvordan blir du så brun?”. 

Betakaroten er noe jeg har tatt i flere år. Det er et kosttilskudd som gjør at du oppnår en fin glød i huden, i tillegg til å legge grunnlaget for den dypeste og mest langvarige brunfargen i sommer! Nå kan vi ikke skryte av at vi har hatt den fineste sommeren hittil, men jeg krysser fingrer og tær for at det skal snu. Men akkurat derfor er det ekstra viktig for meg å ta Sunny Bears, for man blir nemlig brunere uten å faktisk måtte sole seg. 

Grunnen til at jeg gikk over til Sunny Bears så fort det kom ut på markedet, er fordi disse er tyggepastiller, istedenfor kapsler man må svelge. Sunny Bears smaker som mango godteri! Det er super duuuper godt! Man skal spise to “mango bjørner” daglig, men den anbefalte dosen sliter jeg med å holde meg til. Jeg mener, det smaker jo så utrolig godt! Jeg glemmer aldri å ta de, nettopp av den grunn. Det har blitt mitt lille høydepunkt på morgenen. 💛

Jeg er så glad for å få kunne dele et helt ekstremt godt tilbud med dere her via bloggen min!

KLIKK HER FOR 50% RABATT PÅ SUNNY BEARS NÅ!

19 kommentarer
    1. Kan du svare på om du fortsatt har noe med Joss å gjøre, eller om det er slutt, eller om dere bare er venner nå?

      1. Hvorfor vil du ikke svare på spørsmål om Joss? Når du har inkludert han så mye på sosiale medier, spesielt Instagram og samme gjelder han, burde dere oppdatere oss når det skjer noe. Ja, dere har privatliv men samtidig ikke. Når dere selv ønsker å dele hverandre på sosiale medier, kan dere ikke bare ignorere dette temaet. Det sier vell litt seg selv.

        1. Hun har jo laget et eget innlegg om det relativt nylig? 14.juni, mener innlegget heter «spørsmålet alle vil ha svar på», bare å søke det opp da vet du. Så hun har jo svart på det, blir nok bare lei av å gjenta det.

        2. Jeg må bare spørre hvorfor folk er så opptatt av dette? Hvorfor har dere ett sterkt inderlig behov for å få oppdatering om dette? Jeg spør fordi jeg sliter med å forstå hva som får folk til å bli såpass engasjerer og investert i noen andre sitt privatliv??

        3. Ro dere ned. Privatlivets fred må respekteres . Masing vil ikke endre på om Isabel vil fortelle mer enn det hun gjør nå. Fokuser på noe annet, eller så er det lett å henge segopp i noe en ikke får svar på. Sikker på at dere og har private ting dere ikke vil dele. Isabel er iallefall moden nok til å ikke brette ut hele privatlivet offentlig. Hun er sterk og skor seg ikke på andre for å få følgere, og hun er norges største blogger, og det er absolutt fortjent❣

    2. Hei, hvorfor endrer du aldri på instagram profil bildet ditt? Du har sikkert MANGE bilder som er finere enn det halloween bildet… man blir litt lei av å se det, og syntes personlig ikke at det er så fint.. men du er nydelig da og har følgt med på deg lenge! <3 er bare et lite positvt innspill:)

    3. Hei lurer bare på om du snart kan endre instagram profilbildet ditt? Du har sikkert MANGE bilder som er mye finere enn det halloween bildet… mener ikke noe negativt!:)

    4. Hei jeg skal snart på ferie, så jeg lurte på om du kunne du lagt ut noen bilder av «travel outfits» du pleier å reise med?<3

    5. Til dere over, de bor i forskjellige land så selvom man ikke poster noe om han så kan det være at de fortsatt er sammen, eller at hun rett å slett vil holde det privat.

      P. S skriver sammen da hun etter Pierre bare hadde vært I to ordentlig forhold å skrev for litt siden at hun hadde vært i tre, selvom det ikke er gitt at det er han hun sikter til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg