MITT MEST ETTERSPURTE ANTREKK

Reklame | plt & nelly

SKJØRT HER ⎟ BLAZER HER ⎟ BODY HER ⎟ VESKE PRADA ⎟ ØRERINGER HER ⎟ SNEAKERS HER

______

Jeg har nok aldri noensinne fått SÅ mange spørsmål om et antrekk som jeg har fått på dette. Det er skikkelig hyggelig, for fy søren som jeg elsket denne looken selv! Classy, fin og gjennomført! Jeg har linket til alle plaggene ovenfor her, til alle som har spurt. 😘 Dm-en min på Instagram har seriøst vært overfylt med spørsmål om hvor dette antrekket er fra, så here you go babes!! <3

12 kommentarer
    1. Hva slags triks bruker du mot at nipplene ikke syns igjennom toppene dine? Du bruker veldig mye hvitt / lyse stoff fra Nelly uten bh, når jeg selv gjør det er det fritt frem med å se nipplene under, men hos deg kan man ikke se de :-O

    2. Hei
      Har prøvd å spurt deg via Instagram og blogg før, men hvor har du kjøpt salongbordet ditt henn? Det er så sjukt fint!

    3. Ville bare si at jeg ikke alltid har vært enig i alle valgene du har tatt, og ting du har delt. Men FYYY som du har vokst det siste året!! Du har blitt en så voksen, reflektert og fin person som fokuserer på alt annet enn det du gjorde før. Nå nyter jeg faktisk å lese bloggen din, og følger deg på alle sosiale media. Du er helt rå, aldri la noen andre si deg noe annet😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg