MITT NYE FAVORITT STED

lunch @ kynd

Små caféer som dette gjør meg sååå lykkelig!!! Herregud for et skjønt lite sted! Dette var et must på lista over restauranter/caféer vi måtte besøke i løpet av vår visitt her på Bali, og det med god grunn. Stedet er 100% vegansk (pluss poeng!), kjempe fint interiør, veldig Instagram vennlig (hello 2019), utrolig god mat og enda bedre drikke. På kveldstid gjøres caféen om til restaurant og bar, så da kan man komme dit på middag og ta et par drinker. De er vel mest kjent for smoothie bowlene sine, og det er det jeg har spist hver gang vi har vært der. Denne siste gangen testet jeg også ut en veggie burger, og den smakte faktisk overraskende godt! Det kan ikke sammenlignes med Veggie Grill i LA da, det må jeg bare påpeke. Men det er likevel god mat!

Dette er et godt tips å ha med seg dersom man skal til Bali… 💕

23 kommentarer
    1. Jeg og ei venninne skal til Bali i slutten av Mai, du vil ikke kanskje skrive litt på bloggen om de forskjellige stedene dere har vært og hva man burde se og ikke?❤️ Synes forresten at du og Joss kler hverandre veldig godt!!!

    2. Du skinner, og sjarmerende synlig betatt, like mye som «han» reflekterer deres romantiske ferie sammen.
      Du er vakrest uten all sminken, less is more, og forelskelsens rus gir paletten din alt du trenger. Tro meg!
      Have fun, guys!🥰

    3. (Ikke egentlig relatert til innlegget) Jeg har fått så mye respekt for deg i løpet av det siste året. Du ga ut bok hvor du blottlegger en barndom full av svik og traumatiserende opplevelser, og i tillegg strekker ut en hånd til barnevernsbarn og forhåpentligvis gir dem noen å se opp til. For du er noen å se opp til. Du har bygd din egen merkevare, er en sterk og positiv person som tør å gå sin egen vei, og din flotte personlighet skinner gjennom i videoene dine. Jeg gikk fra å være svært kritisk til deg (i den mest voldsomme fasen med blogging om operasjoner), til å få mye respekt for den du er i dag. Vi alle vokser og endrer oss, og i ditt tilfelle har det virkelig gått i positiv retning. Stå på!

    4. Hei, jeg og kjæresten skal reise til Bali i sommer og lurte på om du kunne lage et innlegg om hva man burde oppleve, hvor man burde dra osv?😍 Vi har tenkt å bo litt fler steder, men så vanskelig å vite når man aldri har vært der

    5. Jeg bare lurer oppriktig på noe:
      Siden du sier og har vært åpen om at du har slitt med alvorlig spiseforstyrrelser/anoreksi, hvorfor legger du ut videoer av deg selv som går i bikinitopp og shorts gående bortover, gjentagende? Hadde ikke reagert om det hadde vært få ganger, men det ser nesten ut som at du skal «skryte» av den tynne kroppen din ved hver anledning du får? Tenker du over at det kan skape kroppspress og kanskje tilogmed alvorlig spiseforstyrrelser for dine følgere? Siden du legger ut såpass ofte så er det umulig å ikke få med seg, og jeg vet selv at jeg ikke er den eneste som reagerer.
      Du skal selvfølgelig få legge ut akkurat det du vil, men dette har jeg reagert på, og du skal såklart få være kjempefornøyd med deg selv, du er skikkelig babe! Vil bare høre hva du mener om dette!

    6. Skjønner ikke hvorfor du bruker dette filteret, det ødelegger fargene på bildene dine og gjør de så blass! Bildene dine kunne vært så fine om du ikke hadde brukt dette kjedelige filteret.

    7. Hvor er den svarte bikinien din med sølv «diamanter» på fra som du brukte i vloggen din? ❤️ Selvom den ikke er fra Nelly, kan du ikke legge link til den selvom? Teit

    8. Hvorfor bruker du undertøy som klær? Liker stilen din til vanlig, men synes dette blir litt «billig». Altså ikke du, men klærne i det siste! Savner classy Isabel <3

    9. Bare et lite tips! Ser du har en del orddelingsfeil i innleggene dine, og det er sikkert ikke mange som bryr seg, eller i det hele tatt legger merke til det. Men, dessverre for meg har jeg smålig OCD når det gjelder orddelingsfeil. En grei huskeregel er at omtrent ingen norske ord skal deles. Eksempelvis ser jeg at du ofte skriver «kjempe fint», men korrekt norsk her ville være «kjempefint».

      1. Og hvis vi skal være pirkete så er det også veldig sjelden det skal brukes bindestrek mellom ord, instagramvennlig. Og er det dårlig norsk å starte en setning med ordet og:)

    10. Hei!
      Jeg var oå samme sted i fjor vår, og da fikk vi vite at disse kokkosnøttene bare blir skylt og brukt igjen på nytt. Syns det var ganske ekkelt å tenke på, så jeg og typen sluttet å gå dit.. 🙁
      ikke godt å vite hvem som kan ha spyttet oppi dem, eller smittsomme sykdommer. assa æsj.. bare et tips til dere <3

    11. Hvooor er smykket med hengelåsen og de skjellene fra? <3 Er det et smykke eller er det to forskjellige? Elsker!! Dere er nydelige, du stråler virkelig Isabel!

    12. Hei Isabell! Bare et tips: alle substantiv du setter kombinerer med ordet «favoritt» skal skrives i ett ord.

      «Favorittsted» der altså, ikke «favoritt sted». Takk for meg, ha en fin dag!

    13. Helvette du svarer aldri på dm på instagram!! Hvor er smykket ditt kjøpt som du går med på bali!!!? Asap!!

    14. du er så nydelig isabel. både med og uten sminke, du ser smashing ut! ønsker deg alt godt og håper det går bra med den nye typen <3 kan du forresten lage flere youtube videoer, med foreks. svar på spørsmål, whats in my purse og flere collabs med andre youtubere/influensere? Keep up the good work xx <3<3

    15. Nydelige bilder! og virker som en nydelig plass 😍
      Nå som russetiden er startet (og snart over), var du russ? Og hvordan var russetiden for deg? Vil gjerne høre åssen du opplevde det 🙂 i en spørsmålsrunde f.eks!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg