MITT NYE GULV I LEILIGHETEN

Reklame | flottegulv

FISKEBENSPARKETT

OK, DERE – I’M OBSESSEEEED!!! Vi er nødt til å diskutere hvor sinnsykt fint gulvet i leiligheten min er?!?! Wow, wow, wooow!! Så fort jeg kjøpte leiligheten, bestemte jeg meg for å bytte ut gulvet til fiskebensparkett. Jeg har virkelig falt pladask for det, og jeg kan love dere at valget var enkelt. Jeg mener, bare se på gulvet mitt! Ingenting slår fiskeben, ass. Det er så lekkert!

Jeg gjorde litt research for å finne de beste på gulv, og valget falt kjapt på Flottegulv.no. Og fy søren så glad, takknemlig og fornøyd jeg er over at jeg valgte dem til å gi meg drømme gulvet. Jeg har ikke særlig mye peiling på renovering, i hvert fall ikke på parkett. Så jeg fikk Carl fra Flottegulv på besøk på en befaring, og deretter la jeg styringen i hans hender. De vet virkelig hva de driver med, for resultatet kunne ikke vært mer perfekt. Alt er helt seriøst plettfritt!!

Hele prosessen gikk super raskt! De ordnet og fikset på noen dager, og vipps så var ny parkett på plass i hele leiligheten. Jeg har altså samme parkett gjennomgående i alle rom, bortsett fra på badet naturligvis. Vi har fjernet alle lister også, som deler opp rommene. Alt dette fikset karene fra Flottegulv for meg på null komma niks!

At de vet hva de driver med og at de har god erfaring er det ingen tvil om. Jeg er så takknemlig over dette gulvett, dere! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Virkelig! Skal dere pusse opp hjemme, vil jeg varmt anbefale dere å kontakte Flottegulv. Ingen tvil om at de kommer til å gi dere akkurat det resultatet dere ønsker – om ikke bedre.

Jeg har faktisk fått en del spørsmål om parketten min når jeg har postet bilder og storyer på Instagram, og jeg har prøvd å svaret dere på DM så godt det har latt seg gjøre. Men nå får dere i hvert fall svar på hvem som ordnet fiksebensparketten for meg!

HVOR FINT?!?!

11 kommentarer
    1. Du burde male veggene for sofa og veggfarge passer ikke sammen. Med rett veggfarge vil du få frem møblene bedre. Du mangler både varme og gjennomført stil i leiligheten. Håper du finner den. Er det vanskelig så kan du søke hjelp hos interiøreksperter.

    2. Dette er på ingen måte frekt ment, ønsker bare å komme med noen forslag.
      Sånn som det er i leiligheten din nå, er det alt for mye ton-i-ton. Hvite vegger, hvite møbler, lyst gulv og veldig mye gull. Det du trenger er noen kontraster, noe som bryter opp litt! Som nevn over kunne det vært fint med noen grønne planter, kanskje et teppe på gulvet og noen puter med litt mer farger. også ville jeg nok valgt en annen farge enn hvit på veggene, siden alt det andre er så lyst. For eksempel en varm dus pudder-rosa farge? Da tenker jeg ikke sånn rosa-rosa, men litt sånn lys beige som heller litt mot rosa. Det er veldig fint sammen med gull hvertfall, syns jeg. Det tror jeg hadde gjort leiligheten din mye lunere og kosligere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg