MITT “NYE” SOVEROM

Reklame | DESENIO

Nå har jeg noe GØY å vise dere, babes!! Det eneste rommet i leiligheten som jeg ikke har vært helt ferdig med, og dermed ikke fornøyd med, har vært soverommet mitt. Det har manglet detaljer der, som jeg ikke har prioritert å få på plass. FØR NÅ!

Jeg satte av en kveld for litt siden, til å scrolle på Desenio for å finne posters og rammer til å freshe opp soverommet mitt med. Det er mye tomme vegger der inne, som sårt trengte å fylles opp med et eller annet!

Jeg elsker jo Desenio! Det vet dere garantert fra før, spesielt fordi jeg har samarbeidet med dem over flere år nå. Hver leilighet jeg har bodd i, har jeg pyntet opp med posters fra Desenio.

GLADNYHET! RABATTKODEN «RAAD30» GIR DERE 30% RABATT PÅ POSTERS HOS DESENIO!!! <3 Koden er gyldig mellom 28-30 april.(Koden gjelder ikke på rammer og handpicked/collaboration posters).

OK, dere – her er mitt soverom nå!

Se så fint disse posterne i gull rammer gjorde seg over sengen! ELSKER!

POSTER HER & GULL RAMME HER

Strørrelse 50 x 70

POSTER HER & RAMME HER

Størrelse 50 x 70

POSTER HER & RAMME HER

Størrelse 50 x 70

Se så fint det er på soverommet mitt nå! Ahhh, jeg virkelig elsker det! Jeg gikk for litt farger her inne, for å få en litt mer «sommerlig» vibe. Vanligvis liker jeg nøytrale farger, men nå ville jeg slå til og være litt mer fargeglad. Det er jo super fint!

Det jeg synes er super bra med Desenio (bortsett fra at de har sjuuuukt mye fint utvalg), er at de har en genial funksjon som heter «eksempel-byggevegg». Der kan du altså sette sammen bilder, posters og rammer for å se hvordan de passer sammen! Det hjelper veldig på for å se hvordan det vil se ut hjemme på veggen i leiligheten. Elsker at de har denne funksjonen, og jeg bruker den alltid når jeg skal klikke hjem nye posters og rammer.

I stua har jeg hatt denne bildeveggen siden jeg flyttet inn. Jeg ELSKER den!! Og herlighet så mange spørsmål jeg har fått om posterne som pryder veggen her i stua. Det er skikkelig hyggelig at dere synes det er fint. Jeg skulle i utgangspunktet bare vise dere mitt «nye» soverom i dette innlegget, men jeg måtte jo bare ta med stua også. Her har dere lenker til hver posters, samt størrelse på bildene. Det er det mange som har lurt på, så da måtte jeg naturligvis inkludere det også i denne posten. <3

Til venstre: poster her & ramme her (str 50 x 70)

I midten: poster her & ramme her (str 70 x 100)

Til høyre: poster her & ramme her (str 50 x 70)

______

Jeg virkelig elsker posterne og rammene som pryder veggene i hjemmet mitt! Så, så, så fint! Hva synes dere? You like?! <3

20 kommentarer
    1. Så fint du har det! 💓 Hvor er møblene i stuen fra? og lyse kronen fra og den rundt med mønster ? 😍

    2. Veldig fint 👌😀
      Men det var jo ikke bilder av soverommet ditt da? Var jo bare bildene på veggen og litt av gavelen.
      Men ja, fint👌

    3. Veldig fint 👌😀
      Men det var jo ikke bilder av soverommet ditt da? Var jo bare bildene på veggen og litt av gavelen.
      Men ja, fint👌

    4. Er moren din og søsknene du har nå din biologiske familie? Hva skjedde med søsknene dine når dere vokste opp i vold? Eller ble de født etter den tiden??

      1. Les boken, så får du svar. Den er vel verdt og lese- uansett alder ❤️Hilsen trebarnsmor på 39😊

    5. Hei,

      Så fint soverommet ditt ble. Jeg har forsøkt å finne ut av hvilken farge du har på veggene dine. Er det samme farge på stue og soverom? Fargene er så flotte, men jeg klarer ikke se at du har skrevet om fargenavn/kode. Håper du kan hjelpe 🙂 Ønsker deg en fin dag!

    6. Du har stelt leiligheten din så sykt fint! Kunne du ha laget et eget innlegg om hvor møblene og interiøret ditt er fra?

    7. Sorry, men blir helt oppriktig sur. Jeg døde av deg da spiste pakistansk «godis». For ikke å snakke om moren din. Du er søt i disse corona tider med null sminke. Liker glamour Isabel, men må jeg ærlig innrømme corona chill Isabel snart er et hakke bedre. En familie hater på deg for at du er deg. Tror ikke de hørte hva du sa. «La meg leve». Du er 12, ok. Bror da er de 5 år som ikke har lært respekt. Tross alt så følger de med på hver eneste instastory. Blodfan spør du meg da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg