DETTE KAN IKKE SKJE

Hei og god kveld, babes. Nå er det ganske sent på kvelden, men jeg ville bare titte innom og lette litt på hjertet.

Gud, jeg merker at jeg glemmer bort å blogge nå som jeg har startet med vlogmas på YouTubekanalen min. Det må ikke skje! Bloggen er alltid min prioritet nummer én, og det skal ikke endres så. Selv ikke når det er vlogmas, hehe! Jeg må bare være litt flink til å bruke kreativiteten min ekstra godt frem til jul, for det å blogge om hva jeg har gjort om dagene er jo ikke så veldig interessant når jeg allerede filmer alt til vloggene. Derfor lurer jeg egentlig mest på om  dere har noen ønske innlegg til meg? Det kan være hva som helst! Jeg vil jo så klart blogge om saker og ting som interesserer dere og som dere kanskje har savnet her inne?

Et annet spørsmål jeg også lurer på er om dere foretrekker at jeg poster de daglige vloggene her på bloggen hver dag, eller om dere synes at jeg skal holde det til YouTube? Hva synes dere er best? <3 Isåfall kan dere jo huske å abonnere på kanalen min her, så får dere en varsel med en gang jeg har postet en ny video (som forøvrig er hver dag frem til jul).

Jeg tenkte kanskje at jeg skulle kjøre på med en real spørsmålsrunde? Det er skikkelig lenge siden! Og hvis dere synes det er en god idé; vil dere da at jeg skal svare på video eller i vanlig innlegg?

Beklager for mange spørsmål her altså, men jeg vil bare høre hva dere tenker! Det er viktig for meg. ☺️ Klem!

21 kommentarer
    1. Hadde vært kjekt om du la ut ønskelisten over ting du ønsker deg til jul! (ikke typ hus, bil osv. Ting du ønsker deg av familie og venner)

      Dine tradisjoner i juletider, hva er ett must for deg å gjøre i desember?

      Hadde vært gøy å se en video hvor du lager din helt egne, unike ugly christmas sweater.

      Og såklart ønskelisten til din mor til jul! (Wish)

    2. Jeg elsker å høre om andres flauser ol. Hadde vært gøy å høre om du har noen kleine historier, er morsomt 🙂

    3. Et innlegg (eller eventuelt YT video) med alle dine «current favorites» hadde vært gøy. Kan være ting som f.eks sminke du elsker for øyeblikket, hudpleie du nylig har oppdaget, mat du har dilla på for tiden, tv serier du følger med på nå, duftlys du brenner hjemme nå om dagen, hvilke parfymer du liker nå om vinteren, osv.. 🙂 Er så gøy og inspirerende å lese/se og man føler man blir litt bedre kjent med deg ✨

    4. Ønsker meg blogginnlegg om hvor du er om 10 år, og hvorfor du er akkurat der.

      Lifehacks du ikke hadde klart deg uten

      Din største inspirasjon innen alt fra klær, sminke, livsstil

      Hva er det du brenner for? Og hvorfor akkurat dette? Hva gjør du med det?

      Tanker rundt jula, hvorfor du gleder deg, eventuelt også tips til hva vi kan gjøre for de vanskeligstilte?

      Nå kom jeg ikke på mer, du blogger jo så bra om alt mulig!

      God jul ❤️

    5. Kan ikke du prøve deg på en asmr video? Ser at dette har blitt en trend hos YouTubers. Hadde vært sååå gøy😂❤️

    6. Julegave tips 🙂
      Mamma.
      Pappa.
      Lillesøster.
      Lillebror.
      Storesøster.
      Storebror.
      Tante, Onkel, Bestemor og Bestefar.

      ❤❤❤❤❤

    7. Lag en video eller skriv et innlegg om de flaueste tingene du har gjort!

      Spørsmålsrunde med svar på video

      Om ditt favoritt sminke merke og hvorfor det er en favoritt

      Julegavetips familie/venner, eller hva du ønsker deg til jul

      Video eller blogg innlegg med «current favorites»

      Din favoritt middag?

    8. Her sett flere har spurt, men finner ingen plasser der du har svart.. Lurer på hvilken øyenskygge du bruker, da særlig de med glitter?

    9. Spørsmålsrunden som vanlig innlegg, tekst! Jeg har sjeldent mulighet til å se på videoer, i tillegg får man ikke scrollet seg fram til svaret sitt. Er ikke alt som er interessant for alle, greit å bare hoppe over de spørsmålene, noe som er lettere ved tekst.

    10. – hva du ønsker deg til jul
      – hvilke tradisjoner du har og hva som får deg i skikkelig julestemning.

      Så gjerne spørsmålsrunde på vanlig innlegg, da har man mulighet til å lese det når man vil. Er jo ikke alltid det passer seg å sette på en video + man kan hoppe over det man synes er urelevant selv 🙂

    11. Hei fineste!❤️ Du kan skrive om f.eks: dine mål for det kommende året, bucketliste å krysse av for dette året som har gått, din bucketliste for de neste 5 år, 10 år, dine frykter, hva er det beste det har oppnådd dette året? Og det værste?, hva er favorittmaten din i julen? Digger deg såååå! Stor klem til skjønne deg!❤️

    12. Jeg lurer veldig på hvor den hvite puffen din er fra, den med blå/sort kanter. Spurt et par ganger allerede på snap, skulle gjerne hatt svar 😊

    13. Kan du lage en video eller et innlegg om hvilken sminke du bruker? er spesielt interessert i å vite hvilken leppeprodukter du bruker:-) du er så pen!!

    14. Jeg lurer veldig på hvor du finner bukser? Siden jeg er også litt uproporsjonert i kroppen hvis man kan si det sånn, har stor rumpe/lår men smal midje. Så hvordan får du buksene til å passe både på rumpa og samtidig være så stram rundt midja?? Trenger virkelig hjelp, har ikke kjøpt jeans på 3 år pga det her. Prøvd stretch men de blir til store rundt magen etter 5min.. Og jeg syns ikke belte er spesielt fint når det må strammes såpass mye. Help a desperate girl😭

    15. Herregud, moren din er jo så nydelig. For et sprudlende og fint vesen hun har. Det gjelder for så vidt søsknene og søskenbarnet ditt også, men moren din stråler litt ekstra. Håper hun blir å se mer videre på vloggen.

    16. – gøyeste julegaven du har mottatt?
      – gøyeste julegaven du har gitt vekk
      – hvis du skulle feiret jul i et annet land, hvor?
      – blogger du leser/ gir deg inspirasjon
      – koseligste å gjøre i julen
      – TING du MÅ gjøre i julen (se den filmen, bake pepperkaker? Osv)
      – Din ønskeliste til jul
      – tips til julegaver
      – hvis du skulle feiret nyttår et annet sted, hvor og hvorfor?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg