NÅ KAN HØSTEN BARE KOMME

Reklame | NELLY

JAKKE HER & BUKSER HER

Jeg er en sucker for små “motivasjons-ting” når det kommer til ulike greier jeg egentlig ikke helt ser frem i mot. Som for eksempel høsten. Jeg ser jo frem i mot til den når det kommer til jobb, premiere av serien min osv, men jeg gruer meg til at det skal bli kaldere og mørkere. Jeg er for alltid et skikkelig sommer-menneske.

Det som derimot gjør at jeg liker høsten biiiittelitt i det minste, er at man kan kle seg ganske kult med lag på lag. Når jeg kom over disse to kåpene, ble jeg happy! Så sjukt fine?! Elsker! Jeg tror denne kåpen er i samme type som høstjakken jeg kjøpte her forleden, som jeg har på bildet ovenfor her? Den ligner i hvert fall veldig, og det at den nå da eventuelt har kommet i en lengre modell, er jo helt perfekt for de kaldere dagene vi har i vente. For ikke å snakke om den ekstremt digge strikka kjolen? For en drøm!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

_____

Er dere klar for høsten? ✨

7 kommentarer
    1. Din Klikkhore det heter ikke Jeg ser frem i mot . Det heter Jeg ser frem til.
      Seriøst når skal du lære deg det? Er det ikke på tide?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg