NÅ SKULLE JEG VÆRT I …

Reklame | nelly

Hei, dere! Hvordan går det? Har dere det fint? Det håper jeg. <3 selv våknet jeg med et noe nedstemt humør i dag tidlig.. fordi…

I dag skulle jeg egentlig befunnet meg på en 11-timers langt flytur, dere. Til Los Angeles. Jeg hadde virkelig sett frem i mot denne turen. Se igjen venner der nede, feste, shoppe, spise nydelig mat (omg, TAO, Eggslut og Catch!!!), dra på hikes, dra til Vegas.. Leve livet, rett og slett.

åhhh, jeg lengter sånn tilbake dit..

Men så klart har jeg avlyst turen. Det gjorde jeg så fort ting begynte å eskalere og jeg skjønte at det å reise på denne tiden, er helt uaktuelt.

TOPP HER & BUKSER HER

Det er likevel ganske bittersweet å vite at jeg skulle vært på et fly til favoritt byen min nå. Det hadde vært så deilig å få reist tilbake dit.. men men.. vi befinner oss jo uten tvil i en vanvittig spesiell periode og situasjon, så derfor er det selvfølgelig veldig godt og betryggende å vite at man oppholder seg i vårt trygge og fine land.

Nå er det jo helt umulig å si når denne LA-turen kan bli av, men er det en ting som er sikkert, er det definitivt at jeg kommer til å reise tilbake så fort verden har gått tilbake til normalen. <3 Det gleder jeg meg veldig til!

20 kommentarer
    1. Forstår at det kan føles kjipt å måtte avlyse denne turen, men takk for at du har en så stor forståelse og viser hensyn i en tid som dette. Det positive med dette er jo at da har du noe å glede deg til når alt dette med corona er over. Kos deg så masse i påsken og god påske.

    2. Elsker når du legger ut nelly favoritter innlegg! gjør ikke annet enn å internettshoppe om dagen, og elsker se antrekkene på deg! <3

    3. Hei! Ang reisen din. Jeg håper du avbestilte når det var anbefalt å ikke reise og ikke før. Slik at man kan få igjen på forsikring. Og har du forsikring? Klemz

    4. Hei! Jeg er litt usikker på om det var du som la den ut, men hadde du på deg en hvit puffermet «skjorte» med litt høy hals og åpen rygg for ikke så lenge siden? Jeg har lett desperat etter den i 4 timer nå, men finner den ikke 😩🥵 Lurer på om du vææær så snill kan si hva den heter om så?

      Mvh desperat trønder

      1. Det tilkommer ingen andre avgifter enn de som står i varelisten når du gjennomfører kjøpet ditt. NLY Norge AS betaler alle tollavgifter.

    5. Hei, du skrev for en uke tilbake at de blanke høyhelte skoene fra nelly var de mest komfortable du hadde. Det ga meg lyst til å kjøpe de, men så så jeg på nelly at andre hadde sagt det stikk motsatte. Idag skrev du på snapchat igjen at de sorte er de mest behaglige du eier. Er de virkelig så behaglige? jeg har lenge lett etter behaglige høye heler, men jeg vet ikke om det er til å stole på.

      Takk for svar

      1. Begge disse hælene synes jeg er super comfy! Men nå er jo jeg vandt til å gå i hæler også. Men jeg har jo andre sko som ikke er komfortable overhodet, men det er både de gjennomsiktige og de sorte sandalene! Stor klem <3

    6. Blir nok mest sannsynlig ikke noe reising i 2020… Bedre lykke i 2021…Kjipt for deg som elsker å reise, men det blir ikke så viktig i denne pandemien. Love 2 you! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg