NÅR DU SIER A, MEN IKKE B

Reklame | NELLY

Hei og god fredag, fininger! Jeg må bare beklage for at jeg ikke blogget noe i går, men jeg hadde rett og slett ikke et sekund hvor jeg ikke var stresset i går. Det gikk i ett fra jeg stod opp til jeg la meg. Sånn går no dagan’. Jeg trodde jeg hadde forberedt meg på hvor travel denne Skal Vi Danse-perioden kom til å bli, men det må jeg nok ærlig si at jeg ikke var. Det er mye mer hektisk enn jeg så for meg. Det har nok også mye å gjøre med at det skjer utrolig mye annet i livet mitt ved siden av dansen akkurat nå, og dermed blir det ekstra mye å gjøre. Men jeg klager absolutt ikke – jeg hadde ikke villet byttet det ut mot noe som helst. Alt som skjer er saker jeg har drømt om siden jeg var et lite barn, og ting jeg aldri i min villeste fantasi kunne tro faktisk kom til å bli min realitet. Jeg vet at dere hater når vi bloggere sier A men ikke B, men det er bare så vanskelig å la være å nevne noe som helst om prosjekter som skjer, til tross for at jeg må være hemmelighetsfull. Alt jeg kan si er at dere kommer til å bli sjokkert, og forhåpentligvis blir dere å elske alt like mye som meg! <3

Jeg skulle ønske jeg klarte å holde meg like godt fra å nevne noe som helst om prosjektene, slik som jeg gjorde da jeg gikk ut med boken min. Jeg sa ikke en knyst om det, før dagen hvor jeg lanserte forhåndsbestillingene kom. Det var skikkelig mektig å klare å holde kjeft om det så lenge, til tross for at jeg ville skrike det ut. I dette tilfelle klarer jeg faktisk ikke, uansett hvor hardt jeg prøver. Det er vanskelig fordi jeg deler alt med dere, og når det skjer så store ting i livet mitt er det fryktelig vanskelig å late som ingenting. Så dere – beklager for at jeg sier A men ikke B, men jeg er bare alt for gira!

For å ta igjen litt tapt arbeid, sitter jeg nå på Joe & The Juice med Benjamin, hvor vi har en aldri så liten jobb-økt hver. Tre timer har vi satt av her, før det bærer avsted på dansetrening. I morgen er det fanken meg ny sending!! Mer om det kommer i neste innlegg. Jeg er så spent!!

Jeg merker det er skikkelig digg å sette seg på en café for å jobbe. Jeg blir jo super effektiv! Det liker vi! Dessuten er det jo alltids deilig å få endret litt på omgivelsene. 

Antrekket mitt for dagen!

BUKSER HER ⎟ GENSER HER ⎟ SNEAKERS BALENCIAGA

8 kommentarer
    1. Drømt om siden du var barn? Det har jeg vansker for å tro på men 😅 siden vgs/da du ble kjent kanskje kan jeg tro på! Gleder meg uansett til å høre hva alle disse prosjektene er 😊

    2. Så gøy at du har så mye spennende på gang. Gleder meg masse til å høre hva det er. Syns egentlig ikke at det gjør noe at du skriver om det, men det hadde vært så mye mindre irriterende om du kunne si når du kan fortelle noe om det.

    3. Kjempe morsomt og spennende å høre at det er så mye gøy som skjer i livet ditt. Det fortjener du ❤ Bor/er forresten fra Molde, og har heeelt annen dialekt enn deg. Men når jeg leser bloggen din, så leser jeg den liksom med din stemme/dialekt 🙈 LoL 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg