NÅR LIVET IKKE KUNNE VÆRT BEDRE

Herregud så nydelig vær det er i dag! Ok, greit nørd av meg å prate om været men i dag er det faktisk verdt det. Jeg våknet til tidenes blåeste, skyfrie himmel og sooool!! Jeg fikk skikkelig vår-følelse i hele kroppen. Så deilig! Jeg må utnytte det fine været, kjenner jeg. Rosévin og lunsj i sola er en god idé, vel? Haha, jeg trenger hjelp. Vi får se om venninnene mine er like gira på det. Senere i kveld er det duket for en heidundranes middag med Nelly.com! <3 Jeg gleder meg kjempe mye, da det alltid er like hyggelig når de har event. Etter det skal jeg møte noen venner ute. På onsdager har vi jo innført en tradisjon blant gjengen, hvor vi møtes for drinker og oppdaterer hverandre på livet. Viktig å ha ting å se frem i mot, selv i ukedagene.

Jeg må bare spørre dere om en ting. Sliter dere med å sove når det er fullmåne? Venninnene mine hadde tydeligvis aldri hørt om det og mente at jeg var gal, haha. Det er jo en greie, vel? Jeg sliter alltid med å sovne i hvert fall. Enten det, eller så sover jeg skikkelig dårlig. Kanskje det ligger oppi huet, men jeg er rimelig sikker på at det er en greie?

Fra det ene til det andre… Jeg har det skikkelig bra for tiden, dere. <3 Jeg merker at mange av dere påpeker hvor tilfreds jeg virker og at det ser ut som jeg endelig har funnet meg selv (uansett hvor cheesy det høres ut). Det gjør meg glad å lese de kommentarene og meldingene, for det er akkurat slik jeg føler det selv også. Tydeligvis skinner det igjennom også. Jeg har vel innsett at jeg er lykkeligst når jeg ikke lar noen andre styre meg på noen som helst måte. Jeg er lykkeligst når jeg får lov til å være meg selv hundre prosent. Jeg vet ikke, jeg bare nyter virkelig livet mitt for tiden og jeg er ordentlig glad for hvordan livet mitt ser ut i dag. Det er en ekstremt herlig følelse. Min største bekymring akkurat nå er liksom at levering av resterende møbler har blitt utsatt.. Tenk at jeg faktisk kan si det? At jeg ikke har noen større bekymringer enn det akkurat nå? Fy søren, det er lenge siden jeg har hatt det bra.

Familien min og vennene mine har det bra, det har aldri gått så bra karrieremessig, jeg har blitt trygg og selvsikker i eget skinn og jeg bare.. åh, jeg er bare skikkelig livsglad. Glad, takknemlig og gira på alt dette året har å by på. Jeg kunne aldri forestilt meg at 2019 skulle starte med et så stort brak som det det har. Jeg har ikke fått så mange tilbud og muligheter i løpet av hele min karriere, som det jeg har gjort så langt i år, på knappe to måneder. Endelig føler jeg at jeg blir tatt mer og mer seriøst, og at jeg endelig får vist hvem jeg er.

Nå skal jeg slutte å bable.. Jeg har bare savnet å skrive til dere. Håper dere har hatt en fin start på onsdagen så langt, og at dere har det bra. Husk at jeg verdsetter dere enormt høyt og at jeg er evig glad i dere! <3

 

10 kommentarer
    1. Helt enig med full måne og søvn!! jeg sover så mye dårligere når det er fullmåne.
      Jeg har en teori angående det fordi månen påvirker jo vann, for eksempel med flo og fjære i havet. Mennesker består jo av 80% vann, så jeg tror månen også da påvirker oss mennesker.

    2. Ikke glem oss og bloggen når du blir verdens kjedis da❤️ Blitt litt lite spennende innhold på bloggen de siste mnd, men skjønner du har mye å gjøre og mye på gang. Lykke til!

    3. Ja, det å slite med å sove under fullmåne er en greie. <3 Man blir også ekstra følsom rundt fullmåne – i de tre dagene før, og tre dagene etter. <333

    4. Ja sliter altid me de me fullmånen..
      Søvn er oppskrutt haha og siden denne fullmånen er I jomfrien er alt om healing og legge bak seg negativ fortid 🙂

    5. Bruker du fremdeles vippeextensions? Isåfall, hvordan klarer du å beholde de pene når du bruker så ofte eyeliner? Er selv veldig redd for å ødelegge dem når jeg fjerner eyelineren 🙁

    6. Det er nok du som har rett angående fullmånen ja: “Swiss scientists conducted a study that suggests sleep is significantly affected by lunar phases. Their results show changes to sleep throughout the moon’s 29.5-day cycle, and significant increases to sleep disruption during the time immediately surrounding the full moon.” Det gjelder naturligvis ikke alle, men det gjelder mange.

    7. Hei, jeg også er interessert i søvn og fullmåne. Jeg vet at parasitter, altså organismer som lever inne i oss, har en syklus som ofte korresponderer med månen. Slik at de er mest aktive rundt fullmåne. Man kan merke det på søvn, og også på at man blir mer sulten i dagene rundt fullmåne. Og på at man bare føler seg rar og uten initiativ. For meg er det mest merkbart 3 dager før fullmåne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg