NELLY HAUL

Reklame | nelly

TOPP HER & LIGNENDE HVITE JEANS HER

Hei fininger! I dag har jeg hatt behov for litt me-time, og da pleier jeg (dessverre) alltid netthandle. Er ikke det en typisk jente-greie? Det føles ut som det hjelper i sekundet i hvert fall, og jeg mener – det er alltid gøy å ha noen nye, freshe outfits å se frem i mot. Litt vel materialistisk kanskje, men det får bare være. Klær gjør meg glad, enkelt og greit.

Her er hva jeg har klikket hjem. <3

1. TOPP HER & TRUSE HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. TOPP HER & TRUSE HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. JUICY COTOURE HER ⎟ 2. SETT HER ⎟ 3. GENSER HER & BUKSER HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg