NELLY SITT STORE SOMMERSALG HAR STARTET!

Hei elsklinger! Nå har Nellys store sommersalg offisielt startet, og OH MY så mye fint de har på opptil 70% rabatt! Mye av det jeg har siklet etter er dessuten også på salget, så her snakker vi mange fine nyheter som du nå kan kapre på i hvert fall halv pris. Jeg hadde en nokså grå dag i går som jeg fortalte dere om, og da endte jeg opp med å gå litt loco på salget. Jeg viser noe av det jeg klikket hjem under her, samt viser frem noen favoritter jeg allerede har, men som nå er på salg! <3

🦋 KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET 🦋

1. NIKE BUKSER – 30% RABATT HER ⎟2. NIKE BH – 20% RABATT HER ⎟ 3. SNEAKERS – 20% RABATT HER

1. CARDIGAN – 50% RABATT (!!) HER ⎟2. SANDALER (disse har jeg i både sort og hvis – elsker de!) 20% RABATT HER ⎟ 3. BODY – 30% RABATT HER

1. KJOLE (denne har jeg) – 40% RABATT HER ⎟2. SANDALER (disse har jeg også!) – 50% RABATT (!!!) HER ⎟ 3. KJOLE (denne har jeg også – dødsfin!!) – 40% RABATT HER

1. BUKSER (har disse i alle farger, ELSKER!!) – 40% RABATT HER ⎟ 2. BIKINI – 30% RABATT HER ⎟ 3. JEANS – 20% RABATT HER

1. SKJØRT – 30% RABATT HER ⎟2. KJOLE – 70% RABATT (!!!!) HER, DEN KOSTER KUN 119 KRONER NÅ! ⎟ 3. GULLBELTE – 30% RABATT HER

7 kommentarer
      1. Jævlig trist at ingen norske influncere legger ut eller snakker om det som skjedde i USA og forsatt skjer ingen vill si no når det skjer rasisme mot svarte. Dere har en så stor plattform der dere kan spre så viktige ting som det som skjedde med den svarte mannen som ble drept av politiet på grunn av hudfargen sin men ingen velger å dele trist at ingen vil bruke den store plattformen sin jaja viser bare hva slags mennesker dere er hadde vært omvendt hadde alle brydd seg og lagt men når det gjelder svarte bryr ingen seg georgflyd🤲🏾 Blaclivesmatter

    1. Ville bare si at de skoene du har lyst på selges nye på tise i str 36.5
      Søk ‘jordan’ og de kommer opp. Vet ikke hvilken str du har men i tilfelle hahahaha

    2. Mange fine og sommerlige kjoler. Men jeg skal telle opp alle kjolene mine i skapet først 😀 Det er veeeeldig mange.Skal ha opptelling i dag, laget en liten konkurranse hvor folk kunne gjette antallet. Så nå blir det opptelling og oppgjørets time. Hvis det ikke er FOR mange, eller noen trenger å “byttes ut”, så kan det vel snike seg inn en ny en 😀

    3. Vet du om du snart får noen rabattkode som ikke bare gjelder for Nellys egne merker? Jeg har sett meg ut noen plagg som ikke er på salg, og de koster litt, så det hadde vært fint med litt rabatt. 🙂

    4. isabel, hva slags vin anbefaler du? ❤️ og hvilken rosé er den beste? har du andre tips til ting skm er godt å drikke så del gjerne❤️❤️ tør ikke prøve vin fordi jeg synes det ofte smaker så rart haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg