new day, new flight

Reklame | nelly

KÅPE HER ⎟ HOODIE ZARA ⎟ BUKSER HER ⎟ VESKE GUCCI ⎟ SKO BALENCIAGA

📍 KRISTIANSAND

Og da var det klar for ny boksignering, og denne gangen stod Kristiansand for tur! Dette stoppet var egentlig ikke lagt inn i turneplanen min, men ettersom at etterspørselen fra dere var såpass høy kunne jeg ikke la være å legge inn et ekstra stopp før jul. Det er jeg så utrolig glad for at jeg gjorde, for herregud for en fantastisk dag jeg har hatt her i dag! Boksigneringen gikk over all forventning, og det føles som at for hver signering som går, jo mer folk blir det. Dere slutter aldri å overraske meg. Fy søren for en fantastisk heiagjeng jeg har!! Jeg poster bilder fra signeringen i morgen tidlig. Jeg måtte bare gi et livstegn her inne og oppdatere dere på hvor i verden jeg befinner meg akkurat nå.

Jeg skal overnatte i Kristiansand i natt, for så å fly hjem i morgen tidlig. Skulle ønske jeg hadde 1-2 dager til her, for jeg føler ikke jeg får sett noe som helst av byen på så kort tid. Men samtidig har jeg mye å gjøre i Oslo, så derfor er det like greit å dra hjem igjen. Jeg får ta turen tilbake hit om ikke så alt for lenge, i hvert fall når våren kommer. Det finner jo ingen vakrere by på våren/sommeren enn Kristiansand! Gud, hvor mange ganger har jeg skrevet “kristiansand” i dette innlegget nå? Haha, sorryyy!

PS!!!

Siste boksignering før jul er på Ark Egertorget 21.12 (altså på førstkommende fredag) klokken 16:00! <3

11 kommentarer
    1. Var helt utrolig det å kunne møte deg i dag, ble så glad når jeg plutselig så du skulle kom hit,fysøren er så glad for at du kom! Skikkelig fin start på uka. Du er gull tvers igjennom! En så godhjerta, flott ikke minst sterk og vakker jente, tror aldri jeg har møtt en så ekte og omsorgsfull jente, det å se at du tar deg tid til alle og sprer så mye glede og kjærlighet<3 god jul til deg, stor klem!

    2. Møtte deg i dag og det var som en drøm som endelig kom i oppfyllelse😍 All den kjærligheten du gir til hver og enkelt varmer hjertet💛 Du var alt over forventningene🤩 Masse lykke til videre med de andre boksigneringene, i dag var ikke siste gangen du vil møte oss alle

    3. Du er rå, Isabel! Som du står på og så gøy at du får det til. Du kan trygt gå med hodet høyt hevet og fortsette fremover. Kjærligheten og omsorgen du viser både familien din og fansen, er helt flott å se/lese.

    4. Var helt utrolig å få møte deg!!! Sendte deg noen bilder på dm på Instagram 😄❤️ Ønsker deg en fin dag videre, klem ✨✨✨

    5. Du kunne laget en bok som bare heter blogg, så poster du alt som har vært på bloggen. Det må være raske penger! Også må det selvfølgelig være noe eksklusivt som bare er i boken

    6. Jeg sendte snap til noen med bildet av deg og meg også svarte hun “Møtte du Kim Kardashian?!”
      Det var såå gøy å møte deg !💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg