NEW IN + 20% RABATT PÅ HELE NELLY

Reklame | nelly

Åååå herregud, er dere klare?!?! Akkurat nå er det 20% rabatt på HELE Nelly!! (Eks. blacklist som dere finner her). Jeg ELSKER når Nelly gjør dette, som dere kanskje kan forstå haha. Wohoooo! Jeg mottok en stor bestilling derfra i går, og jeg må jo selvsagt vise dere innkjøpet som vanlig. Dere merker kanskje at det er mange kjoler? Jeg hørte nemlig at sommeren hadde meldt sin ankomst til Oslo. ☀️😜 Uansett! Håper dere liker innkjøpet mitt, og husk å benytt dere av den syke rabatten innen 26/4 kl. 23.59. Den varer med andre ord i 48 timer!

✨ KLIKK HER FOR Å FÅ 20% RABATT PÅ ORDREN DIN!

TOPP HER ⎟ BUKSER HER

Elsker virkelig dette settet!! Så syyykt fint!

KJOLE HER

Jeg forelsker meg alltid i fargen oransje så fort solen titter frem. Man ser så fresh og brun ut da!

KJOLE HER

Se så fiiiin!!!

T-SKJORTE HER

NEON GRØNN TOPP HER

Denne toppen til et par skinnbukser? Yes plz!

LEO TOPP HER

VERDENS SKJØNNESTE SOMMERKJOLE HER

TOPP HER

TOPP HER

Denne er så meg, haha!

TOPP HER

TOPP HER

LEVIS JEANS HER ⎟ TOPP HER

HVIT CROPPED DENIM JAKKE HER

BLAZER HER

JAKKE HER

HOODIE HER

Jeg lever seriøst i denne! Så syyykt deilig.

HOODIE HER

GUL KJOLE HER

Denne med hvite sneakers på en vinlunsj på Aker Brygge? Winner!

  

KJOLE HER

Enkel og fin! Og den sitter virkelig som støpt på kroppen.

SPARKLY KJOLE HER

KJOLE HER

KJOLE HER

KJOLE HER

KJOLE HER

______

Happy shopping babes!! <3

14 kommentarer
    1. Hei, kan du ikke lage et innlegg om hvordan du redigerer bildene dine i Lightroom? Evt hvilket presents du bruker og hva du gjør? 🙂

    2. VETTU KA!?!? Du “I”! Nå har eg sittet å beundret alle disse lekre og flotte antrekkene og Isabell er absolutt ikkje tøsete!
      Lekre bilder og lekre klær 🙂

    3. Åhh, jeg trenger å vite hvilken krølltang du bruker haha. Min har nylig blitt ødelagt, og hvis jeg skal investere i en ny vil jeg bruke den du har. Du har verdens vakreste hår! <3

    4. Hvordan kan du være fornøyd med den lyse oransje kjolen når den er sterk farge på bildene på nelly ?

    5. Denim buksen du brukte på snap når du sa du skulle legge ut outfiten, hvor er den og de hvite skoene fra??? 😉

    6. Kjære Isabel
      Takk for alt du deler, setter veldig pris på deg ♡
      Mye jeg kunne sagt, ord blir så små.
      Skulle likt å hørt noen av historiene til din mom.♡♡😀
      Ønsker deg og dine en kjempe god helg
      Klem ♡

    7. Har slutta med kjøtt, har slutta med fast fashion, kjøper nesten aldri klær, kjører nesten aldri bil, har begynt å reise med tog foran fly. Det har blitt en selvfølge, og det er så lett når man vet at man gjør det for det viktigste vi har – dyreartene som forsvinner for godt, og en planet som vil være vanskelig å leve på selv for oss…
      Og så ser man innlegg slik som dette, og ser hvordan andre kjøper og kjøper fordi de har lyst, uten å tenke på det i et større perspektiv. Og da føles plutselig innsatsen helt verdiløs og håpløs:(

      Vær så snill, se for eksempel Sannheten om klesindustrien på NRK, ta en test på hvor mange jordkloder du “bruker”, les om arter som forsvinner for godt, se “Our planet” på Netflix – gjør deg kjent med hva som skjer! Du som er så god og snill og uten tvil har et godt hjerte, kommer til å endre kurs om du tilegner deg kunnskap og innsikt!

    8. Hvor er den hvite Calvin klein jeans genseren til søsteren din fra? Så den på storyen din i går på snapstory når du ga hun en veske

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg