NEW IN + 20% RABATT PÅ HELE NELLY

Reklame | NELLY

Hei queens! Jeg har klikket hjem en del fint fra Nelly nettopp, og det må jeg så klart vise dere. Mange fine og sommerlige antrekk, akkurat slik jeg liker det! Jeg er klar for hvilken som helst ferie nå, dersom sommeren ikke skulle titte frem her hjemme i Oslo. La oss krysse fingrene for at det snur snart! Vi har hatt fint vær i dag da, så jeg skal ikke klage alt for mye. Hehe!

Nå får dere 20% rabatt på HELE Nelly og alt jeg viser dere i dette innlegget (ikke blacklist) frem til fredag 7/6 klokken 10.00! 

KLIKK HER FOR 20% RABATT PÅ HELE NELLY!

TWO PIECE SET HER

Jeg elsker dette settet! Skikkelig comfy og fargen er jo super fresh. Dette til et par hvite sneakers?! YES!

SHORTS HER & GENSER HER

Samme gjelder dette settet – skikkelig comfy! Jeg bruker det til å chille i hjemme, det er så digg å gå rundt i dette. Stoffet er deilig!

SKJØRT HER & BODY HER

Hvor skjønn er ikke denne looken, dere? Forelsket meg helt, jeg. Skal gå med akkurat dette og hvite sneakers neste gang sola steker. Elsker det!

BODY HER

Et litt bedre bilde av bodyen.

SKJØRT HER

Elsker denne type skjørt, spesielt når den er sånn “destroyed”. Digger den looken når det kommer til jeans material! 

KJOLE HER

Dette er min nye favoritt kjole! Den finnes også i sort og hvitt, og jeg skal definitivt klikke meg den hjem i alle farger. Den sitter så sjukt fint på kroppen!

KJOLE HER

Denne har jeg allerede i to andre farger, men måtte ha den i denne også. Denne er super fin!

BODY HER & SKJØRT HER

Digger denne looken også! Skikkelig søt og sommerlig. 💕

JUMPSUIT UTSOLGT 🙁

Ups ser ut som en liten 🐫, men aaah hva gjør vel det! Denne jumpsuiten er super enkel og stilren. Funker til en fin middag, ut på byen eller bursdagsfest. Jo, til og med til hverdags!

TOPP HER

BUKSE HER

____

HAPPY SHOPPING! 

Husk at dere får 20% rabatt på HELE Nelly (inkludert alt jeg har vist frem i dette innlegget) ved å klikke HER!

10 kommentarer
    1. Hei!
      Må si at du har endret deg voldsomt det siste året.
      Du er mye mer voksen nå, har massevis av selvironi og byr på deg selv. Ser der også på måten du svare folk. Veldig bra!
      Likte godt å følge med på Bali-turen siden jeg skal dit senere i år:)
      Så et lite spørsmål: Hva skjer med deg og Joss? Det så ut til at dere hadde en super tur og syns dere kler hverandre godt:)

      1. Helt enig! Du har virkelig vokst som person i løpet av bok-prosessen. Det virker som det ga deg en bedre forståelse av hvem du er og mer respekt for deg selv å fortelle din historie. Ser ut som du fant styrke i det. Siden utgivelsen har du vært en mye mer avslappet, selvsikker og voksen person.

    2. Hvilken størrelse har du i bodyen? Leste på Nelly at den er liten i størrelsen. Opplever du også at den er det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg