NEW IN + 20% RABATT PÅ HELE NELLY

Hei fininger! Jeg klikket hjem en del klær, sko og tilbehør før jeg reiste til Dubai, og innkjøpet har jeg lyst til å dele med dere nå. Nelly har jo Pink Week denne uken, som betyr at de har syke tilbud hver eneste dag – i tillegg til at de har 20% rabatt på HELE nettsiden (bortsett fra blacklist) hele uken. Det er lite som føles bedre enn å shoppe med fantastiske rabatter, spesielt for en shopaholiker som meg haha.

💕 KLIKK HER FOR Å SHOPPE PÅ 20% RABATT PÅ HELE NELLY + 25% RABATT PÅ ALL PARTY TØY HER 💕

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER SMYKKE HER ⎟ 3-PACK ARMBÅND HER

SMYKKE HER 

Eeelsker dette! Har sett at Kenza bruker et sånt, så da måtte jeg herme litt. Syntes det var så fint!

KJOLE HER

Denne er så enkel og fin! Dessuten er den i skikkelig digg stoff.

Var ikke dette antrekket skikkelig søtt? Jeg elsker det! Sånne two piece outfits er noe av det fineste jeg vet. Det er så enkelt å kle seg da, haha.

LEOPARD JAKKE HER

Den kan jo brukes til annet kun settet også. Fin til enten skinnbukse, eller hvit og sorte jeans.

LEO SKJØRT HER

SMYKKE HER ⎟ 3-PACK ARMBÅND HER

HEELS HER

KJOLE HER

CLEAR STRAP HEELS HER

Disse har jeg nesten alltid på meg. De er så behagelige å gå i, i tillegg til at de er super fine! Jeg elsker jo når det er sånn gjennomsiktig straps. Det er så fresht!

HEELS HER

GULL ARMBÅND MED PERLER HER ⎟ CHAINS HER ⎟ MARC JACOBS RING HER

10 kommentarer
    1. Hei, Isabel! Ikke relevant til innlegget, men jeg har vært inne på bloggen din og kikka litt i ny og ne de siste årene, og jeg synes det virker som om du har vokst skikkelig inn i deg selv! Du fremstår så trygg på egen person, og virker som en veldig varm og omsorgsfull venninne – det er så fint å se! 🙂 håper du har en fin ferie! Stor klem <3

    2. Hadde jeg vært så pen som deg hadde jeg ikke vurdert å bruke sminke en gang! Girl, du er heldig. Nyt det!

    3. Åh så mye fint 🙂

      Spessielt ringen, vet du om den e allergivennlig ? Bør jo vær det te den prisen <3

    4. Hvorfor fikser du ikke det store mellomrommet mellom puppene ? Virker jo i Gruben veldig ubehagelig å ha dem så langt i fra hverandre ..😫

    5. Herregud så babe Golnaz er!!! Skikkelig curves, ekte store pupper og rumpe men likevel slank rundt midjen 😍 hun må da få mye oppmerksomhet?? Hadde på ekte følt meg “dritt” ved siden av henne 🙈 haha. Håper du lar henne lese denne kommentaren, for hun er virkelig babe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg