NEW IN & 20% RABATT PÅ NELLY

Reklame | NELLY

JAKKE HER & BUKSER HER

Elsklinger!! <3 Jeg har klikket hjem en hel del fra Nelly i det siste, og jeg har hatt lyst til å vise dere innkjøpet hele uken uten å ha rukket. Nå har jeg endelig fått tatt meg tiden til å shoote! Søndager er i grunn den dagen jeg jobber mest i uka, for da tar jeg igjen alt jeg ikke har hatt tid til i løpet av uka. Uansett! Jeg har en gladnyhet å meddele, som er at dere får 20% rabatt på alt fra NLY By Nelly HER. Tilbudet varer frem til Tirsdag 25.08 klokken 23:59. Så dere har heeele dagen i dag på dere til å gå loco! 💕

🦋 KLIKK HER FOR 20% RABATT PÅ NELLY 🦋

TOPP HER ⎟ BUKSER HER ⎟ CARDIGAN HER

Nei, men altså dette settet???? ELSKER!!! Verdens DIGGESTE stoff!! Det finnes i både sort, rosa og i hvitt. Jeg måtte seff ha det i alle farger, haha. Gjett hvem som kommer til å leve i dette settet i hele høst, da… 🙂

KJOLE HER

Denne kjolen har seriøst alt jeg elsker! Slim i midjen, off shoulder, røøød (❤️) og vide armer.

Denne er virkelig SÅ fin!

TOPP HER & JEANS HER

SHORTS HER & TOPP HER

FLUFFY GENSER HER

TOPP HER & JOGGEBUKSER HER

T-SHIRT HER

OVERSIZED GENSER HER

TOPP HER & BUKSER HER

JAKKE HER

Dette blir min høstjakke i år! Herregud så fin??? Den er varm og god også! Finnes også i sort. <3

BODY HER & SKJØRT HER

TOPP HER ⎟ BUKSER HER ⎟ CARDIGAN HER

8 kommentarer
    1. Hei, jeg ser ingen rabattkode verken her eller på nettsiden og prisene på Nelly er normale ! Veldig spesielt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg