NEW IN + 20% RABATT PÅ NELLY

Hei babes! Håper dere alle har en super fin påske! 💛 Jeg skulle ønske jeg befant meg oppe i fjellet nå på en hytte med gode venner, men den gang ei. Det blir dessverre bypåske på meg, og det er mest fordi jeg har vært bortreist så mye nå at jeg føler jeg må oppholde meg hjemme frem til jeg reiser til Bali om ni dager. 

Jeg ville egentlig bare titte innom for å fortelle dere at Nelly kjører på med 20% rabatt på ALT fra NLY Brands frem til 23/4 kl. 12.00. Jeg har klikket hjem litt nytt selv og dermed benyttet meg av den supre rabatten. Nelly har fått inn så mye fint nå for våren, og det elsker jo selvsagt jeg. Hehe! Jeg deler noen av innkjøpene mine + noen gamle favoritter med dere nedenfor her. Klem!

KLIKK HER FOR Å SHOPPE MED 20% RABATT!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

  1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER & HER

HVITT SETT: TOPP HER & SKJØRT HER

SORT SETT: TOPP HER & SKJØRT HER

______

happy shopping og god påske! <3

9 kommentarer
    1. Hvorfor bryr du deg så lite om miljøet at du reiser så mye med fly som du gjør??. Merker at jeg blir forbannet når du ikke kan tenke litt mer på det. Du er med på å ødelegge jordkloden, så synes du skal skamme deg og reise mye mindre enn du gjør..jeg hadde aldri hatt samvittighet til å reise så mye med fly som du gjør..blir skikkelig oppgitt over hvor mye faen du gir.

      1. Ehhh What the fuck? La hun reise så Mye hun vil.
        Assa hva faen?skal hun gå til andre siden av jorden eller?
        Hun har penger og bruker det på det hun vil. Du lever en gang og du skal ikke være «fanget» på samme stedet hele livet.
        Er sikker på at du hadde gjort det samme om du hadde hatt penger:)

    2. Herregud. Hvorfor rakke ned på Isabel fordi hun liker å reise ? Det flyet går uansett om Isabel sitter i ett av setene eller ikke. Flyet flyr faktisk selvom det kun har med en passasjer og Har skjedd flere ganger. Kjenner jeg virkelig blir irritert, tenk på deg selv og hva du gjør for miljøet og la andre gjøre det de kan.

    3. Ja, men jeg mener alle må gjøre en innsats hver og en..hvis man skal tenke sånn som deg Cecilie så hjelper ingenting for miljøet.. Jeg selv gjør veldig mye for miljøet, og det synes jeg flere også burde gjøre, og ikke bare leve sånn overfladisk liv som Isabel gjør.. Så hvis alle bidrar på flere måter selv, og slutter å reise så mye med fly som Isabel gjør, så hjelper det kjempe mye.. synes det er trist hvis de fleste har den oppfatningen som deg, det må jeg si..så ikke kritiser meg for at jeg bryr meg om miljøet og prøver å påvirke alle til å gjøre det samme Cecilie.. Jeg selv reiser knapt med fly, så jeg føler jeg selv er ganske flink, og resirkulerer søppel og diverse..

    4. Syns dere alle burde se videoen til Stacey Dooley om «sannheten om klesindustrien» kanskje du, Isabel, burde tatt en titt innom den videoen for å kanskje reflektere dette foran leserene dine? Tror folk hadde hatt litt mer respekt i det du skriver om du tenker på kloden også…

    5. Syns dere alle burde tatt en tur innom videoen til Stacey Dooley om “Sannheten om klesindustrien” på NRK. Kanskje du, Isabel, burde tatt en titt innom den videoen for å kanskje reflektere dette foran leserene dine? Tror folk hadde hatt litt mer respekt for det du skriver om du tenker på kloden vi lever på også ikke bare mote…

    6. M. Jeg reiser veldig sjelden med fly selv men tar meg en tur til syden om jeg har lyst og råd en gang i året. Isabel får ikke gjort noe alene med det og jeg skjønner godt at hun reiser og vil oppleve verden. Som hun selv skriver ønsker hun å bidra men på en annen måte, regner med hun resirkulerer osv hun også. Er litt feil å ta EN person på akkurat det å fly for mye synes nå jeg. Ja hun flyr mye men det flyet hun sitter på flyr uansett. Ja jeg skjønner det at om man ikke kjøper billetter så vil det gå mindre fly . Men tror du virkelig at om kun Isabel slutter å fly så vil verden bli bedre ? Er litt fler enn Isabel i denne verden og derfor synes jeg det blir litt for dumt å skylde på henne. Og for all del , jeg synes det er flott at man tenker på miljøet og jorden vi lever på. Og hvis man virkelig ønsker å bry seg og gjøre noe med det må man nok gjøre litt annet enn å kommentere på Isabel sin blogg.

    7. Cecilie Jeg mener at hvis alle gjør noe for miljøet så hjelper det uansett..men hvis alle har den samme oppfatningen som deg så blir det jo ikke bedre, og det er trist synes jeg..alle kan gjøre litt uten noe problem..vet at flyene går for det..er ikke bare Isabel som er problemet, og ikke tenker på miljøet,det er såklart flere folk. men nå er det på hennes blogg jeg kommenterer det, så da er det Isabel jeg nevner nå i denne sammenhengen..og det har jeg lov å si..så du trenger ikke å snakke til meg på en sånn nedlatende måte er du snill.. og jeg er ikke så ofte inne på hennes blogg, men har jo lov å skrive en kommentar uten å få nedlatende svar tilbake fra deg Cecilie.. Jeg er en person som bryr meg veldig om miljøet og kunne ønske flere tenkte som meg, så du har ingen rett til å kritisere meg for det, og for at jeg skriver til Isabel og ber hun tenke mer på miljøet, da jeg synes det jeg skriver er ganske fornuftig.. betyr ikke at jeg har noe imot Isabel som person, for det har jeg absolutt Ikke, men må få lov til.å komme med konstruktiv kritikk når hun lever en livsstil som ikke er særlig heldig for miljøet og klimaet..så vil ha meg fra bedt for flere negative svar fra deg Cecilie, der du er nedlatende ovenfor meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg