NEW IN + 25% PÅ NELLY

Reklame | NELLY

Hei queens! Hvordan har dere det? Jeg håper dere har det helt fantastisk!! <3 Selv har jeg en veldig fin tirsdag. Den har gått til å henge med Newa, fikse brynene og jobb. Jeg har bestilt meg hjem masse fint fra Nelly som jeg fikk på døra i dag, så jeg har prøvd de nye tilskuddene til garderoben for å finne ut hva jeg skal pakke med meg til min lille weekend getaway i helgen. Det har jeg allerede fortalt dere om i mitt forrige blogginnlegg, og nå vil jeg vise dere mitt nyeste innkjøp fra Nelly! I tillegg har jeg fått lov til å dele ut en eksklusiv rabattkode – KUN til følgerne og lesere mine. Den gjelder på ALT fra NLY Brands, frem til fredag 5/7 kl 18:00.

⚡️ KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «ISABEL25» FOR Å FÅ 25% RABATT PÅ NLY BRANDS ⚡️

SETT HER

Eeelsker dette! Så sykt behagelig og ikke minst fint. Dette skal jeg pakke med meg til å fly på neste reise. Diggeste stoffet EVER!

GENSER HER ⎟ SHORTS HER

TOPP HER & SHORTS HER

Denne typen topper er mine absolutt favoritter. Synes det er så fint når det er off shoulder. Denne er super søt!

TOPP HER (nå på 40% rabatt!)

Denne har jeg i neongrønn også, og på grunn av at den er en av mine favoritter i garderoben måtte jeg bestille meg den i neonrosa også!

TOPP HER

TOPP HER

SHORTS HER

HOODIE HER

TOPP HER

TOPP/BIKINITOPP HER

TOPP HER

TOPP HER

SETT HER

NIKE TOPP HER ⎟ NIKE SHORTS HER

SPORTS-BH HER

_______

HAPPY SHOPPING! <3

8 kommentarer
    1. Wæo, hær va det sykt mye fint så æ lagre innlægge så æ også kan kjøpe nåkka av detta 😀 <3

      Forræsten klare du og logge på snapchat ? Sia du bor i oslo og hele oslo e ramma i stor feil.. 😥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg