NEW IN & 25% RABATT PÅ NELLY

Reklame | NELLY

MINE ELSKLINGER!! Håper dere har det bra. <3 Jeg titter innom for å dele en gladnyhet! Mange har etterspurt en ny Nelly-rabattkode, så det har jeg ordnet til dere! Koden varer ut hele uken, og gir dere 25% rabatt på alt fra NLY Brands HER. Jeg har så klart shoppet meg ihjel selv og benyttet meg av rabattkoden, som vanlig haha. Under her ser dere mine innkjøp!

🦋KLIKK HER & OPPGI KODEN «ISABEL25» I KASSEN FOR 25% RABATT!🦋

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. TOPP HER & BUKSER HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

3 kommentarer
    1. Hva er årsaken til at du valgte rasen Pomeranian? Hvordan gemytt og lynne har den osv?😁 Alltid spennende å høre grunnen til valg av rase! Haha jeg er kanskje sær men, man ser ofte eier og hund er like liksom

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg