NEW IN & 25% RABATT PÅ NELLY

Reklame | nelly

TOPP HER ⎟ SMYKKE HER ⎟ JEANS HER

Heiii hjerter!! Dere har etterspurt rabattkode på Nelly i en liten evighet nå, så da tok jeg grep og ba fint om å få en kode til dere. <3 Og det fikk jeg! Så nå får dere altså 25% rabatt på ALT fra NLY Brands HER. Koden er gyldig i 48 timer!

Jeg har også klikket hjem masse fint selv, og bestillingen kom akkurat i tide til at jeg rakk å dele innkjøpene med dere nå, samtidig som jeg deler ut rabattkoden. Perfect timing! Jeg er seriøst hodestups forelsket i alt jeg har klikket hjem. Så mange fine nye tilskudd til garderoben!

🦋 KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN “ISABEL25” I KASSEN FOR 25% RABATT! 🦋

KJOLE HER

BUKSER HER ⎟ VESKE HER ⎟ BODY HER ⎟ SMYKKE HER

JAKKE HER

TOPP HER ⎟JEANS HER

TOPP HER ⎟ JEANS HER

TOPP HER ⎟ JEANS HER

BODY HER ⎟ BUKSER HER

TOPP HER ⎟ OVERSIZED BLAZER HER ⎟ JEANS HER

TOPP HER ⎟ JEANS HER

JEANS HER

NIKE SWEATPANTS HER

TOPP HER ⎟ SMYKKE HER ⎟ JEANS HER

SETT HER

BUKSER HER ⎟ BODY HER

TOPP HER ⎟JEANS HER

PUMA TOPP HER

OK DERE!! De har fått inn all sminken til Anastasia Beverly Hills på Nelly nå!!! Alt fra bronzer, til foundation, til settingspray, til highlighters. Jeg er seriøst i hiiiimmelen! Jeg måtte derfor selvfølgelig hamstre litt ny sminke også, så here it goes. <3

ANASTASIA LOOSE SETTING POWDER HER

ANASTASIA GLOW KIT (BESTE HIGHLIGHTEREN!!!) HER

ANASTASIA BRONZER HER

RINGER HER

NY JUICY PARFYME HER

22 kommentarer
          1. men hvorfor? MÅ man absolutt si negative ting- fatter ikke at man orker engang om man skal bry seg negativ. Skriv inn en annen nett adresse og se/les noe annet.

    1. Hei! Har et prosjekt på skolen med problemstillingen “Hvorfor velger folk å ta kosmetisk kirurgi?”.
      Hvorfor valgte du å ta kosmetisk kirurgi? Gav det deg bedre selvbilde akkurat der og da? Hvordan er det med dette i ettertid? Vet du har sagt at det er noe innvending du må fikse, og ikke utseendet, for å bli fornøyd med seg selv…

    2. Hvordan finner du så mange fine jeans, med tanke på at du har “stor” rumpe?
      Jeg sliter da jeg har litt hofter og rumpe..

    3. OMG 😍 JUCIE PARFYMEN MÅ Æ HAAAA !!!

      DEN ROSA OG HVITE JOGGEBUKSA VA SÅÅ FIN, HAR LÆNGE SETT PÅ DEN MEN VÆRT LITT USIKKER 👍❤ MEN NO BLI DEN KJØPT !

      DEN SATT KNALLFIN PÅ DÆ ❤

    4. Hei! Veldig fine klær, som du kledde godt. Hvilken størrelse har du i olabuksa med hull på knærne? Vært på utkikk etter lenge. Er den normal i størrelse?

    5. Hva tenker du om at fotballfrue skriver at hennes rumpe er ekte (som overskrift), og skryter av trenibgsopplegget sitt? Hun sier selv hun brukte den overskriften for å spille på debatten som har vært i det siste. Det hun ikke nevner i samme innlegg er at hun har kjøpt seg nye pupper. Hun har tidligere uttalt at hun skal bevise at svangerskap ikke ødelegger kroppen, og tjener penger på å selge treningsopplegg for hele kroppen, bl. a bryst.. Samtidig vil hun ikke informere om at hun har tatt en brystoperasjon for å få ønsket resultat.
      De som kjøper treningsopplegget hennes vil jo da aldri kunne få de puppene uten å legge seg under kniven… Syns det må være en mellomting mellom å promotere operasjoner, og å late som ingenting og selge “treningsprogram” og vise til resultater som er fake…

    6. Hei!
      Prøvde koden før det var gått 48 timer, men den funka ikke.. Utrolig kjedelig, da jeg hadde mye i handlekurva. Kan du fikse det? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg