NEW IN & 25% RABATTKODE PÅ NELLY

Reklame | NELLY

elsklinger!!!

I dag mottok jeg min nye bestilling fra Nelly, og der var det myyye fint som gjemte seg! Jeg viser noe av det i innlegget her, men jeg rakk ikke å ta så mange bilder tidligere i dag. Vil dere eventuelt ha resten i en del to? For det var veldig mye mer enn dette, men jeg fikk som sagt ikke tatt bilder i mer av innkjøpet.

Så klart har jeg fikset en rabattkode til dere også! Den gir dere 25% rabatt på ALT fra NLY Brands – altså Nelly sine egne merker. Det er der jeg shopper mest, for å være ærlig. De har dødsmye fint, til en rimelig pris. Koden varer frem til onsdag (15/1) klokken 23:59.

⚡️ KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «ISABEL25» I KASSEN! ⚡️

TOPP HER ⎟ BUKSER HER

Elsker dette settet! Så kult, komfortabelt og digg!

TOPP HER

KJOLE HER

Denne er super sporty og fresh! Denne skal jeg bruke til sneakers så fort temperaturen blir litt snillere…

SKJORTE HER ⎟ CARGO PANTS HER

BUKSER HER

SKJORTE I HVIT HER

TOPP HER

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER

VERDENS DIGGESTE GENSER/KJOLE HER

  OMG, denne MÅ dere ha nå i vinter! Verdens deiligste stoff, varm og skikkeeelig cosy.. <3

NIKE AIR FORCE HER

LEVIS JEANS (NÅ 30% OFF) HER

10 kommentarer

Siste innlegg