NEW IN FRA LOUIS VUITTON

NEW KICKS

Si hei til min nye kjærlighet! Hehe. Jeg har en greie for sneakers, jeg har nærmest blitt besatt. Det tok av etter at jeg gikk til innkjøp av mitt første Balenciaga-par. Etter det har ballen bare rullet… Disse skoene fra Louis Vuitton har jeg sett på en stund. Sist jeg skulle kjøpe de var de så klart utsolgt (typisk my luck), så derfor ble jeg dødsglad når jeg fant de på lager denne gangen. Ikke nok med det, men de fantes til og med i min størrelse. Wiho!

Jeg må nok vente en stund med å bruke disse da været her i Oslo ikke akkurat tillater hvite sko for tiden. De skal i hvert fall pakkes med til Paris om litt over to uker. Herregud, tenk at vi reiser snart OG tenk at det snart er valentines??? Wæ!

Hva synes dere om innkjøpet? Synes du de var kule? 😍 Klem! 

19 kommentarer
    1. Spm: hvorfor legger du så og si ut akkurat det samme på instastory som på Snap? Morsommere å følge deg på begge om du varierer litt asso

    2. Tips til og holde dem hvite, imprigner skoen, da blir det lettere og vaske av skitt. Sjekk ut sko vask serien fra shoe shame. Det finnes bla. Ett produkt som heter remember White som er en stift du kan “lakke” over sålen for og få den hvit igjen. Helt genialt 🙂

    3. Dette er litt utenom innlegget, men jeg har slitt med mat i mange år og har i dag endelig blitt veldig bra. Likevel syntes jeg det er vanskelig å være avslappet med mat rundt andre og tør f.eks ikke date noen/ ha kjæreste fordi da føler jeg et press til å holde meg slik jeg er når vi har møttes og derfor aldri tørr å unne meg noe usunt.

      Hva er ditt forhold til mat/kropp når det gjelder presset rundt hva andre / en kjæreste skal mene? 🙂

      Ha en fin helg!
      Klem <3

    4. Hei! Lurte på hvor skinnbuksene du har brukt den siste tiden er fra? Så de senest på snapstory fra i natt/dag 🙂

    5. Du har sikkert hørt det før, men du må være den norske versjonen av Kim Kardashian! Jeg sier ikke at dere ser ut som tvillinger, men dere er ikke ulike! 🙂
      Stå på fine du, digger blogger din🖤

    6. Elsker sånne her innlegg. Har lenge ønsket å se hva du kjøpte i Dubai (spottet noen Lv poser) men siden du ikke har postet det enda så får jeg vel gi opp den drømmen </3

    7. Hva tenker du om klespresset du har lagt på alle grunnskoler her til lands? Du er selvfølgelig ikke alene om det, men som du selv skriver er du norges største blogg og har klart størst innflytelse på aldergruppen 10-18. Selv jenter i 11-12 årsalderen tror det er sosialt selvmord å vise seg i klær fra “billigkjeder” som hm og cubus, og alt de vil ha fra foreldrene er av merket chanel og gucci? Sinnsykt?
      Det er på ingen måte normalt å ha et slikt forbruk på materielle ting som du åpenbart har, men siden du er så ung tror mange at alle skal oppføre seg på samme måte.
      Kanskje du heller skal fronte litt mer folkelige plagg slik at du kan få dagens unge jenter på bedre tanker enn designervesker og sko på lekeplassen. Ta ansvar!

      1. Da jeg var ung, på 80-tallet var det et uttrykk som het “Cubus-unger”. Altså, de som enten var fattige eller som hadde foreldre som ikke ga etter for press. Dette er ikke noe nytt.

        Det fantes influencere da også, tro det eller ei. Den mest populære jenta ble kledd opp av de diverse merker, og hun skulle da påvirke resten av ungdommen.

        Foreldra til dagens ungdom vet jo dette, så hva hjelper det å kjefte på “reklamen”? Foreldre kan jo lære opp barna til å tjene penger. Skal man ho skoa til sraad, ja da får en gå med avisa om morgenen. Mye mer effektivt en å kjefte på en blogger, trur du ikke?

        1. “Cubus-unge” betyr fattig? Jøss da har man virkelig ikke peiling på hva fattigdom faktisk er. Fattige folk hadde vært sjeleglad for å kunne kle ungen sin i Cubus fra topp til tå.

    8. Hei

      Vet det er ufint å spørre om pris men hvor mye ligger disse på? Vurderer å unne meg bursdagsgave 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg