NEW IN FRA NELLY

Reklame | nelly

Nå går vi mot høsten, og det merkes med tanke på været som har kommet til Oslo i løpet av den siste uken. Det har blitt kjøligere, i tillegg til at det har vært grått og regnet en del. Blæh. Selv om jeg ikke er den største fanen av selve høsten, er jeg veldig glad i moten på denne tiden av året. Høstklær er veldig digg og behagelig! Jeg har en ønskeliste på Nelly atm som jeg vil klikke hjem, og tenkte å vise dere den i samme slengen. Så mye fint!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. BIKINI OVERDEL HER + TRUSE HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

______

HAPPY SHOPPING!

8 kommentarer
    1. Hvordan går første hele dag med dansetrening? Håper det går over all forventning! Gleder meg ihjel til å se deg på skjermen igjen🙌🏽 Krysser fingrene for at du kommer deg langt og at du er en rask elev💃🏾

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg