NEW IN FRA NELLY + 20% PÅ HELE NELLY

Reklame | NELLY

BABES! God søndag til dere alle. <3 Jeg har klikket hjem masse fint fra Nelly, og så klart må jeg jo vise dere! I tillegg har jeg fått en eksklusiv rabattkode til leserne mine, som gir hele 20% rabatt på HELE Nelly (eks. blacklist) frem til klokken 23:59 i natt. Skynd dere med å shoppe, slik at dere får benyttet dere av rabatten.

💕 KLIKK HER & OPPGI RABATTKODEN «ISABEL20» I KASSEN 💕

Dette antrekket elsker jeg! Har allerede planlagt dette som en look i Dubai. 💕

TOPP HER ⎟ BUKSER HER

Antrekket ble enda finere med en hvit blazer til!

BLAZER HER

Gud, jeg har ventet i noe som føles som en halv evighet på at denne toppen skulle komme inn på lager igjen. Den er sååå fiiiin! Kan enten brukes som topp, eller som undertøy.

BUSTIER HER

Jeg har fått en greie for neongrønn. Det er så fresht!

TOPP HER

BODY HER ⎟ OVERSIZED JEANS HER

Denne buksa er min nye favoritt! Den er så deilig å ha på seg, i tillegg til at den er dødsfin. Ps! Den er veldig stretchy.

JEANS HER

BH HER ⎟ TOPP HER

TOPP HER

JEANS HER

BH HER ⎟ KÅPE HER ⎟ JEANS HER

Denne har jeg i alle tre fargene som finnes nå, haha. Synes den er så fin!

GENSER HER

HOODIE HER

DRESSBUKSER HER

TOPP HER 

BH HER BUKSER HER

EEELSKER! Sånne joggesett som dette er noe jeg typ samler på, haha. Behagelig og kult!

TRACKSUIT HER

KJOLE HER

Se så kult dette settet er, dere!!! 💕

OVERDEL HER ⎟ BUKSER HER

SMYKKE-BH HER

BIKINI HER

BIKINITOPP HER ⎟ TRUSER HER

LEOPARD BIKINI HER

14 kommentarer

Siste innlegg