NEW IN FRA NELLY + 20% RABATT

Reklame | nelly

Her er deler av mitt nyeste innkjøp til sommeren fra Nelly. Jeg måtte jo benytte meg av 20% rabatten som er på ALT fra NLY Brands. Det er jo Nelly sine egne merker jeg handler mest fra, da jeg synes de har så sykt mye fint! Jeg tenkte å vise dere hva jeg klikket hjem + påminne dere om at rabatten varer frem til i morgen (søndag) kl 23:59. 

🦄 KLIKK HER FOR Å FÅ 20% RABATT PÅ NELLY 🦄

TOPP HER

KJOLE HER

SKJØRT HER & TOPP HER

KJOLE HER

TOPP HER

BUKSER HER

SANDLER HER

TOPP HER

TOPP HER

______

Her kommer noen andre favorittplagg fra NLY Brands, som dere også får 20% rabatt på. Elsker disse plaggene, så må bare tipse dere om de også ettersom alt er på rabatt. <3

KJOLE HER

BODY HER

SKJØRT HER

KJOLE HER

 

 

BLAZERKJOLE HER

_______

Vil dere ha innkjøp del 2? <3

11 kommentarer
    1. Spør fordi jeg er litt nysgjerrig, rekker du å bruke alt når du kjøper klær ofte? Jeg hadde en periode selv der jeg shoppet for mye der det egentlig bare endte med et overfylt klesskap med klær jeg bare fikk brukt noen få ganger fordi det ble så mye. Mistet også gleden av et nytt plagg når det var nye ting “hele tiden”. Det er jo ikke sikkert at du har det på samme måte da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg