NEW IN FRA NELLY & 25% RABATTKODE

Reklame | NELLY

NEW IN & RABATTKODE

Hei, elsklinger! Jeg har klikket hjem en del nytt til garderoben, blant annet litt varmere høstklær til de kjøligere dagene som det bare blir fler og fler av nå fremover. Herlige jakker og kåper måtte jeg ha! Jeg shootet innkjøpet til dere, da dere som vanlig pleier å like å se hva jeg har klikket hjem. Gøy å kunne gi litt inspo, om noen av dere får det da, haha.

Jeg har også en rabattkode til dere så klart, som er den samme som jeg delte tidligere i uken. Den er aktiv frem til i morgen (søndag) klokken 23:59. Så be quick om du vil ha 25% rabatt på shoppingen din! Obs! Den gjelder på alt fra NLY Brands HER. <3

🦋 KLIKK HER & OPPGI RABATTKODEN «ISABEL25» I KASSEN FOR 25% RABATT! 🦋

JAKKE HER

(denne er nå på 30% rabatt!)

BALENCIAGA LOOK A LIKES HER

TOPP HER & BUKSER HER

VERDENS DIGGESTE KÅPE HER

JAKKE HER

Har den i beige, men måtte bare ha den i sort også! Herregud hvor fin denne er, og ikke minst varm og god!

TOPP HER & JOGGEBUKSER HER

CROPPED SKJORTE HER & JEANS HER

Dette antrekket elsker jeg! Disse jeansene er forresten helt fantastiske. Dødsbra fit og kvalitet! Den finnes i blå og beige, også. Jeg har den i alle fargene, ofc.. heh.

CROPPED SKJORTE HER

TOPP HER  & SKJØRT HER

BLAZER HER

BODY HER

Denne er nå på 40% rabatt!

DRESSBUKSER HER & SANDALER HER

SANDALER HER

TOPP HER & BUKSER HER

TOPP HER & JOGGEBUKSER HER

CHAIN HER & RINGER HER

CRYSTAL ØREDOBBER HER & BLÅ ØREDOBBER HER

SKO HER

7 kommentarer
    1. heii, jeg kan ikke finne den grå dressbuksen inne på Nelly, vet du hva den heter eller om du har linken? <3

    2. Mange fine klær, og alt passer deg perfekt! men savner du ikke å ha en spesiell stil? Syns du blander så mange forskjellige stiler og da blir det bare rotete…

    3. kan du lage en video på hvordan du redigerer bildene dine?
      hvilken app bruker du på de bildene der det er en oransje dato i hjørnet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg