NEW IN FRA NELLY

Reklame | NELLY

NEW IN FROM NELLY

Hei, dere! Nå er det en stund siden jeg har vist dere nye innkjøp fra Nelly! Mange av dere har savnet det, så da tenkte jeg at det var på tide å knipse bilder av mine nyeste tilskudd til garderoben. Dette blir del én, så kommer del to senere i uken. <3 Håper dere liker innkjøpene! Btw! Mye av det jeg har klikket hjem er nedsatt med 40% rabatt – jeg informerer om det under bildene. 

TOPP HER – NÅ PÅ 40% RABATT

Jeg elsker denne enkle, men super kule toppen!

KJOLE HER

KJOLE HER ⎟ KÅPE HER – NÅ 60% RABATT!!

MINE FAVORITT SKINN BUKSER HER

BUKSER HER ⎟TOPP HER

TOPP HER

GENSER HER

LEVIS JEANS HER (NÅ 40% RABATT!!)

OVERSIZED BIKER JACKET HER ⎟ TOPP HER

T-SKJORTE HER – NÅ PÅ 40% RABATT!

KJOLE HER – NÅ PÅ 40% RABATT!

KÅPE HER

11 kommentarer
    1. Du skrev tidligere ar du ønsker å spise mindre kjøtt i fremtiden. Om det er på grunn av miljøet eller om det er andre årsaker vet jeg ingenting om, men dersom du ønsker å gjøre noe bra for miljøet foreslår jeg at du begynner å kjøpe mindre kjær. Klesindustrien er meget skadelig for miljøet, og i tillegg er arbeidsforholdene til de som jobber i fabrikkene ofte veldig dårlige…

    2. Så fine klær!:)

      Får jeg spørre om hvor du har kjøpt de gull fargede blomsterpottene på stativ som du har i leiligheten? De er bare nydelige!

    3. Du sparer ikke på kruttet da det gjelder datingfronten. 3 menn/gutter på et halvt år er ganske imponerende 👏❤

    4. Hvilken influencer har hatt en giveaway der man kan vinne operasjoner?
      Ref. Snapstoryen din

      Noen som vet??

    5. Dette spørsmålet har ikke noe med innlegget å gjøre, men jeg lurer så fælt på det. Mår su lager deg jordbær og smeltet sjokolade, hvordan smelter du sjokoladen? Er det i mikroen eller vannbad? Jeg elsker sjokolade og jordbær, men det tar alltid så langt tid å ordne det i vannbad så jeg lurte på om di hadde noen tips ☺️

    6. Hei Isabel! Lurte på hvilken woksaus du bruker når du lager kyllingwok med nudler? Den ser så fantastisk god ut 🤍

    7. Jeg lurte på ang de skinnbuksene fra Only, som du sier er favoritt skinnbuksene dine. Jeg bestilte et par av de for to år siden, og jeg elskeeet de. Så fikk de et hull i seg, og jeg bestilte akkurat samme bukser i fjor høst, og bestilte da samme størrelse, og jeg hadde virkelig ikke sjans til og få den på meg. Materialet var heelt annerledes. Bestilte så en størrelse opp, og det var ikke sjans i å få på seg den heller.. Ser at du har bestilt den igjen, så lurer på om du har merket noe forskjell på den? Jeg bruker vanligvis XS i alt av bukser, også den jeg hadde først, og den var til og med litt for stor. Har prøvd og bestille den igjen nå og gi den et forsøk til, fordi det var seriøst den fineste skinnbuksa jeg har hatt ever!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg