NEW IN FRA NELLY

Reklame | NELLY

Hei elsklinger! Jeg har brukt ettermiddagen til å nettshoppe litt, jeg! Jeg har renset skikkelig i garderoben igjen, og lagt bort klær som jeg skal donere til folk som trenger det. <3 Det er det jeg pleier å gjøre med klærne mine btw. Jeg vet mange lurer på det. Jeg er klar over at jeg shopper en del, men det er tross alt en del av jobben min også. Men det positive er at jeg i hvert fall får muligheten til å hjelpe andre som kanskje ikke har så mye, med å gi bort klær og sko jeg ikke lenger bruker (som er ganske ofte). <3

Her er det jeg klikket hjem i dag!

1. HER ⎟ 2. GENSER HER & BUKSER HER⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. TOPP HER & SKJØRT HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. TOPP HER & SHORTS HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. OVERDEL HER & BUKSER HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

14 kommentarer
      1. Ho blogge om klærn og får mye sponsa + at en blogg har det bedre me masse klær pga anntrækk 💜

        Som e ganske førståelig !

    1. Hei 🙂 lurte bare på om når du handler fra Nelly, betaler du selv eller får du det sponset siden du har flere annonser for Nelly? <3
      God pååååsk forresten🐣

    2. Hei, jeg lurer på hvilke krisesentre du leverer til og “hvordan” gjør du det? Ringer man på forhånd? Jeg vil gjøre det samme.

    3. Hei Isabel <3
      Har du noen gode råd til de som går gjennom hjertesorg? Samboeren min slo opp med meg etter et 5 års langt forhold og jeg synes det er utrolig tungt. Det er 3 uker siden det ble slutt og han har allerede kommet seg videre. Har du noen råd til hvordan jeg skal komme meg over det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg