NEW IN FRA NELLY: 40-70% OFF

Reklame | nelly

Hei babes! Romjulen gjør meg så sjukt forvirret! Så fort julaften er over, går man bare rundt å venter på at det skal bli nyttår for å så gå tilbake til hverdagen. Jeg har hengt mye med jentene siden julaften, men i dag er vel den første dagen jeg har vært for meg selv her hjemme. Dagen har gått til å se på Love Island US og shoppet på nett! Nelly har åpnet sitt største salg noensinne. Alt jeg har klikket hjem er redusert med 40-70% rabatt! Det er helt insane, så jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å gå litt crazy. Under her viser jeg dere alt jeg venter på i posten atm. <3

⚡️ DU FINNER HELE SALGET HER! ⚡️

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

6 kommentarer
    1. Hei Isabel!
      Jeg elsker badet ditt, du har gjort det så fint!
      Hvor har du kjøpt den gulde vasken fra? Jeg skal også pusse opp snart men sliter med å finne lingnende gull vask..

    2. Hei God jul til deg og dine. Bare en liten detalj når du skriver. Ordet vant( å bli vant til/venne seg til), skrives uten D. Altså , jeg er blitt vant til f.eks. Ser at du skriver det feil konsekvent, og jeg klarer aldri å la være å påpeke sånt, uansett hvem det er. Ikke vondt ment i det hele tatt.

    3. Hei God jul til deg og dine. Bare en liten detalj når du skriver. Ordet vant( å bli vant til/venne seg til), skrives uten D. Altså , jeg er blitt vant til f.eks. Ser at du skriver det feil konsekvent, og jeg klarer aldri å la være å påpeke sånt, uansett hvem det er. Ikke vondt ment i det hele tatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg