NEW IN FRA NELLY

Reklame | nelly

NEW IN TIL DUBAI-TUREN

Jeg klikket hjem litt nye ting til reisen. Det er for det meste klær, men også litt annet som jeg tenkte å vise dere nå. Klærne viser jeg dere i antrekks poster i Dubai! Jeg har klikket hjem så mye fint tøy, gleder meg til å vise dere.

MARC JACOBS LOMMEBOK HER

Jeg er så håpløs at jeg alltid bare slenger kortet mitt løst i vesken, noe som ikke er bra da jeg alltid får hjertet i halsen dersom jeg ikke klarer å fiske det opp etter et sekund. En lommebok er høyt nødvendig. Dette var altså et smart kjøp!

MARC JACOBS VESKE HER & SJAL HER

Hvit veske er jo super fint, spesielt til sommerlige antrekk. Det lille sjalet gjorde den ekstra fin! Prikken over i-en.

INSTAX KAMERA HER

OK, dette er det kjøpet jeg er ivrigst over!!! Jeg har alltid hatt lyst på et sånt kamera som skriver ut polaroid bilder. Nå som vi skal på tidenes kuleste familieferie føltes det perfekt å gå til innkjøp av et, slik at vi kan forevige noen minner der og da. Det er jo så kult med polaroids!

HÆLER HER

Man kan vel aldri få nok hæler? 😇

SOLBRILLER HER & SEASHELL SMYKKE HER

Jeg elsker solbriller som er litt gjennomsiktige. Dette smykket er så utrolig fint! Jeg hentet inspirasjon fra Kenza, hun har det samme og har postet et bilde med det på, i bikini på stranda. Det var så sjukt goals, så jeg har planer om å leke litt Kenza på stranden i Dubai. Hehe!

 

11 kommentarer
    1. 💖😍👍

      Kjøpe du alltid dyre ting på nelly ? 😉 kunne du en dag laga ett innlægg me klær og ting under 1000 kr fra nelly en gang som e bra og gi i gava ? Æ slit voldsomt me og finne no og gi…..

    2. Du må fortæll kordan kamera e når du har tæsta det ei stund 🙂 før mange sei at bildan bli ødelagt ætter 1 uke me det kamera.

      Følg alt me i æska eller må man kjøpe ark laus ?

    3. Hei! Kunne du fortalt litt om hvordan det var etter bruddet, om dere hadde noe kontakt etter, eller om dere bare kuttet hverandre helt ut? Og om sjalusi og slik? Prøver selv å komme videre etter et brudd, og vet ikke om det er lurt å ha kontakt, da det kan være vanskeligere å gå videre..

    4. Hei! Lurte bare på hvordan kvalitet og størrelsene er på klær fra shein? Typ, er buksene korte i føttene osv

    5. Hvordan gjør man instagram profilen sin privat?? Ser du har gjort det, men jeg klarer ikke finne hvor man gjør det! Hjelp!

    6. Ville bare si at jeg håper jeg får lest boka di, etter hvert. Jeg bor i Frankrike, så må nok få familie eller venner i Norge til å sende den til meg, for å kunne få tak i den. Uansett, det er sterkt av deg å stå frem med din historie. Heldigvis har det hele fått en happy ending for deg og din fine familie 🙂

    7. Åååå moren din er den nydeligste! Vet du hva? Jeg føler du burde jobbe på et eldrehjem. Sympatien og medfølelsen du har for folk du er glad i er enorm! Dette er en god egenskap du kan bringe videre ved å jobbe ved eldre kanskje?

    8. Hei! Jeg bare har et spørsmål, til ukens spørsmål elns… de yngre søsknene dine går vel på skole? Hvordan gjør de/dere det med fraværet når dere er i Dubai? Er ikke det veldig strengt nå? Hvorfor valgte du i så fall ikke å dra i vinterferien deres?😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg