NEW IN + NELLY RABATTKODE

Reklame | nelly

HOODIE HER

Hei babes! Jeg klikket hjem masse fint fra Nelly her om dagen. I vanlig prosedyre må jeg jo selvsagt vise dere innkjøpet, da det er noe dere finner interessant. Det er veldig gøy for meg, det må jeg bare si. Klær er jo nesten min lidenskap. Jeg klikket hjem mest “chill” og sporty klær denne gangen, egentlig. Vet ikke helt hva som skjedde, men jeg liker den viben om dagen. Spesielt store hoodies. Gud, det er jo livet! Jeg vurderer sterkt å få meg kjæreste kun for å kunne stjele hans hoodies. Enn så lenge får jeg unne meg med å bestille meg noen over nett, i for stor størrelse slik at de blir skikkelig oversized og digge!

Og dere??? Jeg har fikset en eksklusiv rabattkode kun til leserne mine. Woho! Mange av dere har etterspurt det i det siste, så da fikk jeg ordnet det. Nå kan dere go crazy med god samvittighet! 😎 Koden varer frem til 25/1, klokken 12.00.

⚡️ OPPGI KODEN “ISABEL20” FOR Å FÅ 20% RABATT PÅ ALT FRA NLY BRANDS HER ⚡️

JAKKE HER

ADIDAS KOSESETT:

OVERDEL HER & BUKSER HER

POLO JOGGEDRESS:

OVERDEL HER & JOGGEBUKSER HER

TOPP HER & BUKSER HER

TIGHTS HER

T-SKJORTE HER

BLAZER HER

JAKKE HER 

(verdens diggeste!!!)

HOODIE HER

TOPP HER

HOODIE HER

CALVIN KLEIN HOODIE HER

CARGO PANTS HER

T-SKJORTE HER

GENSER HER

GENSER HER

KÅPE HER & BUKSER HER


DEL TO KOMMER!! <3

 

31 kommentarer
    1. Elsker når du prøver på klærne og tar bilder isteden for kun screenshoots fra Nelly <3 skjønner det er mye arbeid så takk!

    2. Åå, jeg digget den vinyltightsen😻 men hvordan sitter den? Er den liten/stor i størrelsen, og er den veldig stram eller går det an å bevege seg i den?

    3. Ok men når kommer de andre Dubai vloggene ut?… Du tar for lang tid at de blir ikke interessante hvis du skal bruke 1 eller 2 uker mellom hver vlog, som skjedde 2 uker siden..

    4. Hoodies er helt overlegent det. Du er så fin og kler alt du har på deg i dette innlegget. La spes elsk på den du har på deg fra CK. Lurer på om jeg bare må herme, he he.

    5. Hvordan lager du sånn smeltet sjokolade som du pleier å ha til jordbær? Og hvordan sjokolade bruker du?

    6. Føler du viser frem mye likt fra hvert innkjøp.
      F.eks den nederste kåpen, den brune jakken pluss du har hatt den type grå kosedress tidligere, kanskje minimale forskjeller (jeg vet dette fordi jeg har fulgt deg lenge).
      Føler du ikke at du kaster bort penger når du går får typ nesten likt det samme?
      Hvor gjør du av alle klærne, har du veldig lite system?
      Du må gjerne ta med dette i ukens spørsmål for jeg er oppriktig nysgjerrig.
      No hate, følger deg og har fulgt deg lenge. <3 ønsker deg en fin dag 🙂

    7. Janei, her var det liv gitt…gamle uinteressante vlogs som liksom aldri kom, og Nelly, Nelly… Litt lei eller? Liksom ikke tilstede i bloggingen

      1. Må dessverre si meg ganske enig her. Det er overraskende at bloggere ikke danner seg en stabil rutine. Plutselig blogger de tre ganger på en dag, så er det total stillhet i to dager, så går det tilbake til ett innlegg hver dag, til det plutselig blir flere dagers stillhet. Og det gjelder uheldigvis samtlige bloggere bortsett fra Caroline Berg Eriksen som alltid leverer.

    8. eg er veldig usikker på hvilken EU størrelse jeg skal bestille av bukser på Nelly og lurte på om du har noen tips❤️

    9. Hei! Jeg lurer bare på om du kan si hvilket redigeringsprogram du bruker på bildene dine når du tar med iphon?☺️

    10. Hei! Kan du finne en hjemløs mann eller kvinne på gata i Oslo, og gi den personen den mest SYYYKE tingen eller gaven til han eller hun? Og filme det og legge det ut på YouTube….

      1. Det burde hun da virkelig ikke gjøre. Stakkars person som da blir ufrivillig hengt ut på en av landets største blogger. Det hadde sikkert vært veldig givende og artig for personen som gir gavene, men neppe noe koselig for den som får de.

    11. Hei isabel! Klærne er veldig fine og sånn, men jeg vil at du skal åpne øynene om du kjøper mer enn nødvendig. Kjemikalier fra klesindustri forgifter vannforsyningen til millioner av mennesker, og bomullsdyrking har nesten tørket ut Aralsjøen. Du som blogger som alle andre syntes jeg burde begrense kjøpet av klær med bomull. Jeg anbefaler deg f.eks. å se denne videoen: https://tv.nrk.no/serie/stacey-dooley/2019/KOID25004618 (sannheten om klesindustrien)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg