NEW IN TIL LEILIGHETEN

NEW IN

I forrige uke var jeg å storhandlet til leiligheten, og jeg lovde dere en haul her på bloggen. Nå har jeg fått summet meg til å knipse bilder av alt – i vente på å få levert resten. Mesteparten måtte jeg bestille hjemlevering på ettersom at jeg storhandlet alt fra tallerkner, til vinglass, til serveringsfat +++. Så fort det er i hus skal jeg så klart vise dere det også! 😍 Enn så lenge: her har dere noe av det jeg handlet!

Mini marshmallows (lol, det hadde jeg aldri klart å stave om det ikke hadde stått på bildet haha!!). YUM! Jeg er veldig glad i varm sjokolade på vinteren, og hva er vel en kopp med kakao UTEN marshmallows?!

Disse er kjøpt på Kremmerhuset.

Trøffel salt?! Altsååååå… Trøffel + meg = en jævlig fanatisk duo.

Kjøpt på H&M Home!

To “holdere” (disse har jeg sminkebørster oppi) + en såpedispenser som matcher perfekt inn på badet mitt.

Kjøpt på Kremmerhuset.

To stk kaffe syrup: en i vanilje og en i karamell. Så godt!

Kjøpt på Kremmerhuset.

Jeg kjøpte inn nye julesokker til familien. Elsket denne! Så stor og fin!

Fra Kremmerhuset.

Ahhhh!! Favoritten av hele innkjøpet må så klart være solsikkefrøene mine. Kan ikke leve her uten et lite lager med dette. Disse får man kjøpt på alle utenlandske butikker i byen. Husk å kjøp de som er saltede.

Champagnekjøler i GUUULLL!! <3 Endelig fant jeg det! 

Kjøpt på Tilbords.

14 kommentarer
    1. Utrolig flotte innkjøp! Du er en stor inspirasjon for meg, både når det kommer til personlighet og interiørstil. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det fatet som krydder og sirup står på? Klem.

    2. Så fine ting du har kjøpt, leigligheten din blir sikkert top fint 👏👏…. nå nærmer det seg desember, husker ifjor så lagde du vlogg for hver dag i desember, kan du plisss gjøre det igjen dette året også???

    3. Jeg har seriøst googla meg ihjel nå, hva heter den sangen du har på snap når du har sminket deg og har på deg en sånn rosa hårbøyle? 😍 En mann som synger noe sånn som «never have to be alone» på slutten 😀 jeg vet du ikke er mye inne på kommentarfeltet og kan svare hver enkelt, men hadde blitt så syyykt glad hvis du hadde hatt mulighet til å svare <3

    4. Når du e kort, legger du opp boksene dine fra typ nelly? hvordan i såfall? med hjelp eller selv?
      klem!!

      1. Hun klipper rett og slett av buksebenet med saks, men vil heller anbefale å legge opp så kanten blir penere og buksene holder lengre.

    5. De har masse trøffelprodukter på Oliviers & co, trøffeloljen de har + creme fraiche er helt sinnsykt digg som dipp

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg