KAFÈDATE, JENTEKVELD & LITE SØVN

Reklame | nelly

Hei hjerter! Håper dere har det bra. <3 Selv har jeg det sånn halvveis. Jeg sov nok ikke noe mer enn 4-5 timer i natt, hvor hele søvnen var usammenhengende. Søvn har det ikke blitt særlig mye av de siste døgnene, men det er ikke så rart akkurat. På grunn av det blir jeg naturlig nok også veldig slapp på dagen, som resulterer i at jeg ikke har energi til overs. Derfor har dagene mine stort sett gått til å få unnagjort det som har hastet på jobbfronten, hatt telefonmøter og viktigst av alt: vært med familien. Jeg har også laget middag her hjemme flere ganger i det siste, og det må jeg helt ærlig si at jeg er meget stolt over. Litt teit kanskje, men for meg som suger på kjøkkenet og derfor heller enten spiser ute eller bestiller Foodora, er det faktisk et stort steg i “voksenlivet”. Jeg klarer meg faktisk ganske fint, til tross for at jeg ikke akkurat lager de mest ekstraordinære rettene. Men alt er bedre enn ingenting, tenker jeg!

Jeg tenkte å fortelle dere litt om dagen i går. Jeg kom meg ut døren rundt ettermiddagstid for å møte søstrene mine og kusinen min i byen. Planen var å kikke litt i butikker og dra på kafé. Komme seg litt ut, rett og slett. Det behøvde jeg. 

JAKKE HER

LIGNENDE BUKSER HER ⎟ CROPPED HOODIE HER ⎟ VESKE PRADA

   

@ WB. SAMSON

Etter byturen dro Sidra og jeg hjem til meg, hvor vi først kjøpte med oss Mcern hjem. Sjekk bestillingen min, forresten. HVOR kresen er ikke jeg??? Her får dere virkelig sett det svart på hvitt. Verste kunden eeever. 😫😂 Synes like synd på de som skal ta bestillingen min hver eneste gang haha.

New in. :p Alt for å IKKE bli syk i nærmeste fremtid, for det har jeg viiirkelig ikke tid til!

Når kvelden kom, mekket jeg istand fajitas til jentekveld med sleepover med Golnaz og Sidra. Sidra har forøvrig flyttet inn med meg denne uken. Hun har overnattet her siden søndag, og skal natte igjen i natt. Jeg synes det er så koselig at hun vil henge med storesøsteren sin, og at hun trives så godt hos meg. Elsker å ha masse jente-tid sammen med prinsessa!! <3

Gelé og vaniljesaus til dessert, etter Sidras ønske.. <3 Vi så “To All The Boys I’ve loved” på Netflix, og herregud så fine de to filmene er! Det fikk meg dog til å ville ha en kjæreste, noe som iiiikke er bra. Haha! Konklusjon: det blir lenge til jeg ser en så romantisk film igjen. 💁🏽

9 kommentarer
    1. Hvorfor tar du ikke mcchicken når du tar bort alt anyway ? Begge har jo kylling på men mcchicken er det ikke så mye å droppe

    2. Siden du ikke liker å lage middag så mye så er det noen enkle retter jeg kan anbefale som jeg lager ofte:
      Tacolefsepizza, superenkelt!
      Pita med kylling og salat
      Pasta carbonara i ferdigpose, nam!
      Ferdigpose med kyllingsuppe eller fiskesuppe fra rema. De er så gode!!

    3. Tar du de fleste bildene til bloggen med mobilen din? Fornøyd? For det er siste iPhone ikke sant? Trenger en ny mob! Og har kun hatt iPhone siste årene og vil jo gjerne fsat ha det om den er bra 😉

    4. Det er bare å bruke den automaten til å bestille mat når du er på Mc’ern da, mye lettere. Som veganer så må jeg alltid ta bort ting på de bønneburgerene.

    5. Når skal du få flere møbler i leiligheten? Du har jo økomien til det så hvorfor ikke bare få alt på plass? En litt mer laidback sofa som gjør stua mer åpen, sofaene du har nå tar jo all fokus….Og teppe, en liten elegant kommode til pynt? AHH, hadde jeg hatt din råd hadde jeg gjort så mye mer her:( (IKKE ment frekt), bare jeg som er overengasjert i interiør. Du burde sjekke ut Ellos.no sine konsollbord i speil, tror det er noe du kunne gått for 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg