NYTTÅRSAFTEN & RAMI 16 ÅR

Reklame | nelly

BIKER JACKET HER ⎟ JEANS HER (nå på 40% off) ⎟ TOPP HER (nå 40% off) ⎟ HEELS ZARA

Hei elsklinger! Woah for en innholdsrik start på 2020 jeg har hatt, dere! Det har virkelig gått i ett. Jeg eeeelsker når ting skjer, så det har vært særdeles perfekt å starte det nye året på denne måten. Wiho!! Jeg har derimot ikke vært så flink til å oppdatere dere om alt som har skjedd, så her kommet et utfyllende innlegg med bilder og tekst om alt som har pågått. <3

30. desember fylte elsklingen min Rami hele 16 år! Det måtte så klart stor feires, og etter eget ønske ble det feiring på Fridays med hele familien og venner. Jeg hadde ikke telefonen på meg under bursdagen, så jeg fikk dessverre ikke knipset så mange bilder.

Det er klart at jeg måtte slå på stortromma når prinsen ble 16. Det er tross alt en viktig alder! ❤️ Han ble veldig fornøyd, mildt sagt. Haha! Det er lite som gjør hjertet mitt så varmt som når familien min oppriktig blir fylt med glede. Rami er dessuten verdens mest takknemlige ungdom, og da er det ekstra hyggelig å glede han. <3

Etter Ramis bursdagsfeiring var over, bar det rett hjem for meg. Jeg ventet et besøk for nyttårsfeiringen + et par dager til, så da måtte jeg skyndte meg hjem å rydde det siste slik at leiligheten var plettfri. 

Og så ble det brått neste dag, nemlig nyttårsaften! Den feiret jeg med venner, hvor vi først startet hos meg, før vi dro på Südøst hvor vi hadde fem-retters. Deretter bar det videre på Taket hvor vi møtte resten av gjengen for å feire det nye året inn. 

Når klokken slo tolv, og jeg fikk nyttårskysset (kliss klass hehhhe), var det første jeg gjorde å FaceTime familien! Jeg liker egentlig ikke at Sidra og Rami skal se meg beruset, men på nyttårsaften måtte det bli et unntak. Hehe.. De syntes det var veldig komisk… 😅

<3 <3 <3

Dagen derpå… Fy søren så vakker himmelen var! Vi ble sittende å glo ut av vinduet i evigheter, i mens vi så hvordan den forandret seg etterhvert som solen gikk ned. Jeg er for alltid den jenta som blir i ekstase når himmelen fylles opp av vakre farger… <3

Den 2. Januar – etter å ha recoveret fra nyttårsfeiringen, stod datenight på agendaen. Det var skikkelig koselig! <3 Først en nydelig middag og drinker på Kød, etterfulgt av Jumanji 2 på kino.

Det var mine siste dager, dere! Jeg har dokumentert denne helgen flittig også, mer om det kommer i morgen.

Godt nyttår, babes!! <3

10 kommentarer
    1. Hei fine du♥️ Jeg ser du skriver du ikke vil kommentere noe angående operasjoner, men jeg lurer på , siden du og S E opererte dere på samme sted.. så lurer jeg på om du er engstelig eller tenker på om du også har fått puppe silikon i bakenden..?
      Jeg hadde hvertfall undersøkt det selv om det var meg, så derfor lurer jeg på hva din reaksjon var / er ♥️♥️

    2. Hei Isabel

      Jeg vil bare stille deg 1 spørsmål.
      I 2019 skulle du bli mye flinkere til og benytte deg av Oslo sin kollektiv trafikk. Men helt ærlig, jeg synes du legger ut bilder/videoer hvor du er på vei i taxi/ sitter i taxi hele tiden. Ser aldri Snap av at du er på trikken/bussen eller t-banen lenger.

      Hva er grunnen til at du plutselig tar så mye taxi igjen? I stede for kollektiv som du skulle bli flinkere til? 🙂

    3. Hei 🥰 Hvilken str bestilte du kjolen i? Har ca samme kroppsfigur og har så lyst på den kjolen etter å ha sett deg i den. Nydelig, både du og kjolen 😍👌🏻

    4. Jeg har også alltid vært den jenta som eeelsker himmelen og alle farger den lager <3 en vinternatt i fjor lå jeg på taket på hytta i FIRE timer å så på stjernene 😂 og det var -15.. haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg