OG SÅNN GÅR NO DAGAN…

Reklame | nelly

TJOHO! Dagene her hjemme går som vanlig. Mange av dere spør meg fortsatt om hva jeg bedriver tiden min med her i karantene, og det går fortsatt i det samme gamle ass. Ikke noe hokus pokus. Jeg hadde vel kanskje planer om å teste nye ting og være super kreativ med ting å gjøre, meeeeeeen… Did not fucing happen. 😀 Ja, du… Livet går som det går.

I går var jeg derimot liiiiitt sporty! Jeg vasket nemlig hele leiligheten. Ikke bare vasket, men VASKEEET. Skjønner du? Vårrengjøring, vil jeg kalle det. Rett og slett. Hver eneste krinkel og krok. I tillegg var jeg veldig produktiv på jobbfronten! Jeg fikk virkelig shit done. Så alt i alt er jeg ganske tilfreds med gårsdagen, når jeg tenker meg om. Ja, det er jeg fanken meg!

OK herreguuuud, JEG FÅR PANIKK I SJELEN LOOK AT THIS SOSOSOSOS!!! Hvordan skal jeg få disse av??? Og vente til å kunne sette på nye til OVER påske?? Det vil si at jeg må gå UTEN negler på bursdagen min??? Hjelp. Buhu 🙁 Jeg har så klart full forståelse for hvorfor det er slik altså, men så klart er det litt kjedelig for oss alle at alt forblir stengt. Vi vil alle at dette skal roe seg ned snart.. Kan ikke vente. <3

GENSER HER & BUKSER HER

Mine elsklinger handlet litt for meg og hentet en pakke for meg, som jeg virkelig behøvde på grunn av et samarbeid til neste uke. Jeg prøvde meg på å bestille hjemlevering på Posten, men det gikk ikke.

Og så dere, og så skjedde det!! Jeg holdt på å smelle huet i veggen etter et par timer med jobb, og da var det virkelig nødvendig å få tankene over på noe annet. Få ut litt energi. Jeg er jo SÅ rastløs om dagen at det ikke er klokt. Så da, dere.. Da tok jeg tak i tidenes vårrengjøring av hele cribben!

Som belønning: favoritt milkshaken som dessuten gir meg skikkelig nostalgi. Minner denne dere også om barndommen? Forresten så er jeg laktoseintolerant (til en viss grad), og burde derfor ikke drikke denne. MEN i går kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Wooow! Kan dere LUKTE hvor ren leiligheten min er gjennom dette bildet, eller?? Jeg kan!!

Senere på kvelden fikk jeg hjemlevering av Troys Burger! Kunne ikke fått en bedre avslutning på kvelden enn en saftig trøffel burger. Ahhh! 

28 kommentarer
    1. Du kan kjøpe aceton på apoteket og enten dyppe fingrene i det, eller ta det på bomullspader med aluminiumsfolie rundt for å holde de på plass en liten stund, da vil de smuldre opp litt for litt, og du kan skrape/file bort akrylen 🙂 hvis du ikke vil gå uten negler så kan du eventuelt kjøpe sånne du limer på selv, som en midlertidig løsning til alt åpner igjen!

    2. Jeg har det på samme måte, med vipper og negler, griner over at det er stengt😢men det er for noe bra og da er det jo okei😯 kjeder meg lite om dagen, er ikke i karantene. Så det går greit. Så fin leilighet Isabel, love it. Hyggelig med gode søsken, alltid<3

    3. Jeg synes du er herlig og alt det der❤️, men synes det er på høyt plan å starte med å slutte være så selvopptatt, selvhøytidelig og fashionable på en hverdag som dette. Ser hva du skriver, men du setter uansett dine behov og dine pertentlige vaner først… kontrast Isabel, kontrast! Få opp øynene, det er ikke krise om du har negler til dagen din.
      Klem

    4. Hihihi:) skjønner virkelig ikke hvordan noen klarer og rydde så fint🙌🙌 Jeg kan rydde selv men trenger alltid ekstra hjelp, du er så flink!

    5. Åh, ja! Den milkshaken drakk jeg nesten hver dag i kantina på skolen for 20 år siden! Haha! 😂❤️

    6. Du fjerner akrylneglene med Aceton, olje (matolje, hudpleieolje, osv) og sprit (hånsdsprit, vodka)! Se komikerfrue sin oppskrift på bloggen hennes.
      Hilsen meg som er like avhengig av akrylnegler og var i karantene 🙂

    7. Angående neglene dine så er et tips å file de ned i tuppene (ikke klippe for da kan de sprekke) og file ned over der de har begynt å vokse ut, så legger du på ny neglelakk over! Vet ikke om det blir så altfor fint, men verdt et forsøk hvertfall? 🙂 Kanskje bedre det enn med knekte negler eller ingen negler, hehe <3

    8. Jeg har make negler til deg. Vet søren ikke hva jeg skal gjøre….høres jo teit ut for andre, men ikke for oss. Ene neglen min er vond, får ikke klippet de, de er jo stein harde…Redd jeg vil miste de ved roten, det blir vanvittig vondt…:-( Fint innlegg, jeg blir sprø jeg og. Har det virkelig ille, min far døde. Alt med begravelse og alt har bare vært fryktig vanskelig og har rammet oss veldig. Ta godt vare på deg selv. Klem Celine <3

    9. Laktoseintolerant til en viss grad også spiser du sååå mye sjokolade som du gjør og masse drit? Lol.

    10. Hvilken størrelse er buksen i, er de små i størrelsen? Og kan du lage en video om dine favoritter på nelly og hvilke produkter/merker som er i god kvalitet? Har hatt noen hits og noen miss hahah
      Klem

    11. Fjern neglene, de er grobunn for bakterier og virus og overhodet ikke å anbefale i disse dager.
      Jeg vet ikke hvordan det gjøres, men ser du har fått mange tips.

    12. Hvordan klarer du å vaske eller gjøre ting med så lange negler? Jeg hadde ikke klart en dag med sånne negler uansett hvor mye jeg ønsker det 😅

    13. Jeg lengter etter å ta solarium 😫 jeg skal aldri ta solarium for gitt igjen.

      Absurd situasjon dette her. Føler på en måte at det ikke angår meg. «Hva feiler det disse folka i Italia» liksom. Jeg har fortsatt ikke skjønt hva dette dreier seg om. Skal det bli like kaotisk her som i Kina? Men Kina har jo mye større befolkning og mange flere eldre enn Norge, så det er sikkert derfor det var så kaotisk der? De bygde jo til og med et eget sykehus for smittede som raste sammen 🙈

    14. Vent til vippene faller av du … Synes hvertfall det er verre enn korte negler 🙈
      Personlig tror jeg ikke det åpner opp igjen på maaange uker enda.

    15. Åh ja blir ikke mye frihet nå om dagen. Trist å ikke kunne møte venner og familie, reise dit man vil osv. Men vi får satse på at det blir bedre om ikke så alt for lenge. Jeg savner å dra i butikken, kino osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg