OK DETTE ER FOR SYKT

OK, hold dere fast!

Da vi var i Dubai endte jeg opp med å lage en Instagram-profil til mamma. Hun har lenge hatt lyst på en, og endelig fikk hun meg til å hjelpe henne med det. Jeg delte profilen hennes på storyen min, og vipps var hun oppe i 5.000 følgere på under et døgn. Nå, 8 dager senere, har hun 20.000 (!!!!) følgere. Hvordan?!?!? Hahaha! Jeg har forstått at veldig mange digger mammaen min, men at hun var SÅ populær var jeg ikke klar over.

Hun er jo som dere kanskje kan forstå veldig stolt over seg selv. Alt hun prater om for tiden er “faaans min”. Jeg dør! Hun er helt i hundre! Jeg er vanligvis den som maser om hjelp til å bli tatt bilder av, men nå har mamma overgått meg. Hun maser på alt og alle hele tiden. Dere vet, hun må jo tross alt oppdatere Instagrammen sin… 😂 ❤️ Hun er for skjønn!

Dersom dere vil følge henne på Instagram, heter hun @mammaraad

Meg og kjendisen… 😎

9 kommentarer
    1. En herlig og flott mamma du har. Hun har et så trygt og godt blikk. Ser morskjærligheten til dere barna hennes, lyser lang vei. For øvrig en meget skjønn familie du har.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg